  • 11. Data: 2012-10-20 02:40:41
    Temat: Re: 600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 19 Oct 2012 21:03:09 +0200, bolo napisał(a):

    > Skoro mało dzwonimy, to po co potem ładować za 50zł, skoro można i za 25,
    > 10zł?

    Jeśli o czymś nie masz pojęcia, to najlepiej nie zabieraj głosu, bo się
    tylko kompromitujesz!
    Po doładowaniu konta za 50 zł było ono ważne tylko 3 miesiące, a nie
    rok! W dodatku doładowania po 50 zł były najbardziej ekonomiczne,
    doładowania każdą inną kwotą wychodziły znacznie drożej!

    > Już nie pamiętam jak to historycznie wyglądało, ale nigdy nie blokowali
    > kasy jak w simplusie, więc skoro 50zł daje rok ważności, po co ładować
    > więcej jeśli się nie używa?

    A tutaj, to już wykazałeś skrajną ignorancję!
    Simplus pieniądze na koncie blokował, ale po doładowaniu konta można
    było z tych środków dalej korzystać.
    Natomiast w Orange natychmiast po upływie terminu ważności połączeń
    wychodzących, operator zerował konto klienta!
    Mam nadzieję, że teraz do ciebie dotarło, jakie brednie tu wypisywałeś.

    --
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

  • 12. Data: 2012-10-20 09:47:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Skoro mało dzwonimy, to po co potem ładować za 50zł, skoro można i za 25,
    > 10zł?

    Bo glupi jestes i nie rozumiesz.
    Masz widac telefon od roku, i nie wiesz jak bylo wczesniej.

    J.

  • 13. Data: 2012-10-20 10:41:28
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Chris94" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał:

    > Natomiast w Orange natychmiast po upływie terminu ważności połączeń
    > wychodzących, operator zerował konto klienta!
    > Mam nadzieję, że teraz do ciebie dotarło, jakie brednie tu wypisywałeś.

    Sam napisałeś brednie. W Orange po upływie terminu ważności połączeń
    wychodzących użytkownik ma jeszcze 5 dni na doładowanie konta jeśli chce
    zachować środki na koncie. Doczytaj sobie.

  • 14. Data: 2012-10-20 10:42:29
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 20 Oct 2012 02:40:41 +0200, Chris94 wrote:
    > Simplus pieniądze na koncie blokował, ale po doładowaniu konta można
    > było z tych środków dalej korzystać.

    Po pierwszym upomnieniu tak. Ale jak zlales, przychodzilo kolejne i juz
    miales saldo=0. Wiem, bo przechodzilem z moim prepaidem ,,ogloszeniowym''.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 15. Data: 2012-10-20 10:58:51
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 19 Oct 2012 18:30:20 +0200, bolo wrote:

    > W ogóle to musiałeś być zdolny i chyba od 12 lat ten numer,

    Wielkie mecyje. Ja nim w TT się pojawil ,,rok waznosci od ostatniego
    zdarzenia'' mialem saldo chyba kolo 450zl. Tiktaka mam od 1999 albo
    nawet 1998 nawet. Nie wszyscy na tej grupie byli wtedy w przedszkolu ;-)

    pozdrawiam,

  • 16. Data: 2012-10-20 13:28:05
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 10:41:28 +0200, Tomek napisał(a):

    > Sam napisałeś brednie. W Orange po upływie terminu ważności połączeń
    > wychodzących użytkownik ma jeszcze 5 dni na doładowanie konta jeśli chce
    > zachować środki na koncie. Doczytaj sobie.

    Następny, który ma komórkę od roku i wydaje mu się, że wszystkie rozumy
    zjadł!
    Doczytywać nic nie muszę, bo komórkę w Idei/Orange mam od 13 lat i
    dobrze wiem, co jest, a co było.
    To co opisujesz działa dopiero od roku lub dwóch, a wcześniej środki
    przepadały równocześnie z końcem ważności połączeń wychodzących i to bez
    żadnego ostrzeżenia!

  • 17. Data: 2012-10-20 13:44:16
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    > Bo glupi jestes i nie rozumiesz.
    > Masz widac telefon od roku, i nie wiesz jak bylo wczesniej.

    Prawie 10 lat w Popie to widać od roku... no jasne. Mam ten numer,
    właściwie tylko z sentymentu, przenosić nie chcę i nigdy nie topiłem w nim
    żadnej kasy, starczało 50zł na rok, które zawsze przedłużało ważność, a
    START działa od 2 lat, w tej chwili mam jeszcze 440dni ważności, trzeba
    się interesować a nie być pipką o IQ 94.

  • 18. Data: 2012-10-20 14:22:51
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 13:44:16 +0200, bolo napisał(a):

    > Prawie 10 lat w Popie

    Zapewne taka sama prawda jak to, że doładowanie za 50 zł przedłużało
    ważność konta o rok.
    Kłamstwa i brednie tu wypisujesz w prawie każdym poście!
    Do momentu wprowadzenia przedłużania ważności konta SMS-em, najniższy
    roczny koszt utrzymania telefonu w prepaidzie Orange (w innych chyba
    podobnie) wynosił 200 zł i nie można było tego ominąć!
    Wszyscy szukali rozwiązania jak ten koszt zmniejszyć, ale sposobu nie
    znaleziono!

    > START działa od 2 lat

    Od dwóch lat? Następne kłamstwo!
    Oto treść wiadomości na portalu Telepolis z dnia 2011-10-05:

    "Od dziś Orange wprowadza dwuletnią ważność konta na połączenia
    wychodzące. W promocji na 2 lata, po jej zakończeniu będzie to rok jako
    pozycja w standardowym cenniku."
    - http://telepolis.pl/news.php?id=22987
    Pisz dalej, ciekawe jakie jeszcze brednie wymyślisz!

  • 19. Data: 2012-10-20 14:26:28
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

> [...]
    > To co opisujesz działa dopiero od roku lub dwóch, a wcześniej środki
    > przepadały równocześnie z końcem ważności połączeń wychodzących i to bez

    Działa od co najmniej 5 lat i jest obowiązującym obecnie przepisem z Regulaminu.
    A Ty w uporem iAzbeściaka usiłujesz stosować zasadę sprzed 6 lat, która dzisiaj
    nie ma zastosowania. Weź się chłopie w końcu ogarnij. Jesteś w 2012 roku.

  • 20. Data: 2012-10-20 14:39:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 14:26:28 +0200, Tomek napisał(a):
> [...]

    Ale bylo 5 dni na odzyskanie :-)

    > Działa od co najmniej 5 lat i jest obowiązującym obecnie przepisem z Regulaminu.

    Watpie. pamiec tez mi podpowiada rzedu 2 lat.
    Ale mozesz odszukac info o pierwszej takiej promocji

    > A Ty w uporem iAzbeściaka usiłujesz stosować zasadę sprzed 6 lat, która dzisiaj
    > nie ma zastosowania. Weź się chłopie w końcu ogarnij. Jesteś w 2012 roku.

    Niektorzy maja komorki dluzej. Moglo im sie uzbierac.
    Mogli tez miec jakiegos zetafona.

    J.