  • 21. Data: 2012-10-20 16:04:35
    Temat: Re: 600 pln na prepaid Orange - co z tym zrobic
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał:

    > Watpie. pamiec tez mi podpowiada rzedu 2 lat.

    W 2008 już działało, czyli mamy minimum 4 lata:

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1038634.html#5
    255908

    ale jestem pewny, że jest to co najmniej 5 lat. No, ale nawet jakby 4, to już
    nie 2 :)

  • 22. Data: 2012-10-21 16:11:23
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 20 Oct 2012 14:26:28 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    [...]
    > Działa od co najmniej 5 lat i jest obowiązującym obecnie przepisem z Regulaminu.
    > A Ty w uporem iAzbeściaka usiłujesz stosować zasadę sprzed 6 lat, która dzisiaj
    > nie ma zastosowania. Weź się chłopie w końcu ogarnij. Jesteś w 2012 roku.

    Postaraj się zrozumieć, czego dotyczy dyskusja!
    Nie dyskutujemy o tym co jest teraz, tylko o regulaminach Orange, które
    obowiązywały w przeszłości i które doprowadziły do tego, że twórca wątku
    uzbierał na koncie aż 600 zł.
    Wprowadzenie możliwości odzyskania środków wyzerowanych przez operatora
    w niczym nie zmieniło sytuacji klienta który w dalszym ciągu był
    zmuszony do regularnego doładowywania konta.
    Zmiana w regulaminach Orange, która pozwoliła tego uniknąć, miała
    miejsce dopiero 5 października zeszłego roku, czyli 1 rok i 2 tygodnie
    temu.
    A wciągu tych 5 dni o których piszesz, klient może tylko *odzyskać*
    utracone z konta pieniądze, a nie *zachować* je na koncie, gdyż na
    koncie tych pieniędzy już nie ma!
    Zresztą odzyskanie tych środków też nie następuje od ręki, bo zazwyczaj
    trwało prawie dwie doby!

    --
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

  • 23. Data: 2012-10-21 18:23:55
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 20.10.2012 13:28, Chris94 pisze:

    > Następny, który ma komórkę od roku i wydaje mu się, że wszystkie rozumy
    > zjadł!
    > Doczytywać nic nie muszę, bo komórkę w Idei/Orange mam od 13 lat i
    > dobrze wiem, co jest, a co było.
    > To co opisujesz działa dopiero od roku lub dwóch, a wcześniej środki
    > przepadały równocześnie z końcem ważności połączeń wychodzących i to bez
    > żadnego ostrzeżenia!

    Usługa "Gwarancja zwrotu" obowiązuje od 12 listopada... 2004 roku. Za 22
    dni będzie to już 8 lat, a nie "od roku lub dwóch". Ale ten czas leci,
    co? ;-)

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 24. Data: 2012-10-21 19:36:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Oct 2012 18:23:55 +0200, MarekM napisał(a):

    > Usługa "Gwarancja zwrotu" obowiązuje od 12 listopada... 2004 roku. Za 22
    > dni będzie to już 8 lat, a nie "od roku lub dwóch". Ale ten czas leci,
    > co? ;-)

    Ale my nie o 5 dniowej gwarancji zwrotu, tylko od kiedy nie trzeba juz
    wplacac 200zl rocznie.

    J.

  • 25. Data: 2012-10-21 20:02:57
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

> [...]

    > Usługa "Gwarancja zwrotu" obowiązuje od 12 listopada... 2004 roku. Za 22
    > dni będzie to już 8 lat, a nie "od roku lub dwóch". Ale ten czas leci,

    Tak jak napisał J.F., pisząc "od roku lub dwóch" miałem na myśli
    możliwość przedłużenia ważności konta przez wysłanie SMS-a.
    Przecież wprowadzenie "Gwarancji zwrotu" absolutnie nic nie zmieniało w
    kwestii konieczności regularnego wykonywania niepotrzebnych doładowań.

    --
    Pozdrowienia,

  • 26. Data: 2012-10-21 23:59:25
    Od: "bolo" <b...@p...pl>

    > Ale my nie o 5 dniowej gwarancji zwrotu, tylko od kiedy nie trzeba juz
    > wplacac 200zl rocznie.

    Nigdy nie trzeba było, ponieważ 50zł zawsze przedłużało ważność numeru o
    rok gdy chciało się tylko odbierać!
    a do sporadycznych rozmów wystarczało 5 i 25

  • 27. Data: 2012-10-22 01:17:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 21 Oct 2012 23:59:25 +0200, bolo napisał(a):

    > Nigdy nie trzeba było, ponieważ 50zł zawsze przedłużało ważność numeru o
    > rok gdy chciało się tylko odbierać!
    > a do sporadycznych rozmów wystarczało 5 i 25

    Ale jak bede co tydzien wplacal 5 zl, to bedzie ponad 200 zl rocznie.

    J.

  • 28. Data: 2012-10-22 10:06:47
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    > Ale my nie o 5 dniowej gwarancji zwrotu, tylko od kiedy nie trzeba juz
    > wplacac 200zl rocznie.

    To przeczytaj jeszcze raz pierwszy cytat, o jakich utratach środków z końcem
    okresu ważności połączeń płacze tutaj niejaki Chris94. Od kilku dni wpiera, że
    utrata po 5 dniach funkcjonuje dopiero od roku albo dwóch, a ja wspomniałem, że
    co najmniej od 5.

  • 29. Data: 2012-10-22 13:28:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >kilku dni wpiera, że utrata po 5 dniach funkcjonuje dopiero od roku
    >albo dwóch, a ja wspomniałem, że co najmniej od 5.

    Nikt w tym watku nie powinien sie klocic o jakies 5 dni, tylko od
    kiedy najtansze utrzymanie konta
    kosztuje mniej niz 50zl co 3 miesiace.

    P.S. Tato w taktaku uchodowal 400zl, wiec mnie to absolutnie nie
    dziwi.
    Ale to skutek podwojnego doladowania i punktow premia, z ktorych
    skwapliwie korzystalem i po latach sie zwrocilo :-)

    J.

  • 30. Data: 2012-10-23 01:57:26
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 22 Oct 2012 10:06:47 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
    > utrata po 5 dniach funkcjonuje dopiero od roku albo dwóch, a ja wspomniałem, że

    Po pierwsze:
    Klient środki z konta tracił nie po 5 dniach, lecz natychmiast po
    upływie terminu ważności połączeń wychodzących. Natomiast po 5 dniach
    klient definitywnie tracił możliwość ODZYSKANIA tych środków.

    Po drugie:
    Nawet gdyby "Gwarancja zwrotu" funkcjonowała nie od pięciu czy ośmiu
    lat, lecz od samego początku istnienia Idei, to i tak nie miałoby to
    żadnego wpływu na istotę problemu, o którym dyskutujemy w tym wątku!
    "Gwarancja zwrotu" w żaden sposób nie zwalniała klienta od regularnego
    doładowywania konta, klient to konto musiał regularnie doładowywać bez
    względu na to, czy "Gwarancja zwrotu" obowiązywała, czy nie!
    A jeśli konta nie doładował, to swoje środki tracił, również bez względu