  • 91. Data: 2009-11-11 19:21:52
    Temat: Re: 7d na dpreview.com
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    XX YY pisze:
    > nie , nie wydaje mi sie ze jestem zabawny , wrecz przeciwnie ubolewam,
    > iz opuszcza mnie znakomite kiedys i cenione przez otoczenie poczucie
    > humoru.

    No, to jest naprawdę niezły tekst :)
    Przypomniał mi się, tak a propos, wątek z Ewą G. w roli głównej. gdzieś
    sprzed pewnie trzech lat. Też chora...

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 92. Data: 2009-11-11 19:41:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" 8...@k...goo
    glegroups.com

    : to nie byla odpowiedz dla Ciebie .

    Czyli mogę iść do więzienia na 2 lata, skoro podczytałem informację,
    która nie dla mnie była przeznaczona?

    : uznaje Cie za inteligeniejszego goscia i uwazam ze przeslanie
    : zrozumiales.

    Nie zrozumiałem. Pytanie aktualne -- które obiektywy są doskonałe.

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hdf2h9$e2n$...@i...gazeta.pl

    > "XX YY" 1...@o...goo
    glegroups.com

    > : kiedy poznalem kobiete o doskonalych ksztaltych
    > : pytanie o doskonaly obiektyw przestalo byc dla
    > : mnie istotne czego zycze ..

    > Cóż... Wiele od Ciebie nie dowiedziałem się. :)

    : doskonaly w pojeciu meszczyzny moze byc tylko ksztalt kobiety.

    Dla mnie doskonała jest dziewica. :)

    Wiem, w kraju, w którym czternastolatki rodzą dzieci w szatni
    szkolnej i wrzucają te swoje noworodki do śmietników, znalezienie
    kobiety o doskonałych kształtach ;) jest trudne. :)

    : nie ma obiektywow doskonalych - sa tylko rzeczywiste.

    Są tylko złe, bardzo złe i Canony... ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 93. Data: 2009-11-11 19:42:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pikus'" hdbksj$r0c$...@n...onet.pl

    > Jakby nie patrzec - Nikon D90 jest o klase lepszy od 7D : czy to jakoscia barw czy
    szumami

    Ale chyba ma 2/3 pikseli. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 94. Data: 2009-11-11 19:45:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mikolaj Tutak" hdc4lt$q2g$...@n...news.neostrada.pl

    > Trochę trudno jest porównać zdjecia w róznych rozdzielczościach, najpier należałoby
    przeskalować je do współnego rozmiaru:

    > http://img690.imageshack.us/img690/9563/comparey.jpg

    Efekt Canona mi znany... Canon daje kolory posypane żużlem. ;)
    Takie są i obiektywy Canona, i matryca C 450 D.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 95. Data: 2009-11-11 19:46:36
    Od: XX YY <f...@g...com>

    Canon chyba realizuje to założenie bo
    > IMHO poza trybem filmowym 5DMkII wypada najgorzej z całej stawki.

    qrde chlopie co za bezsesnsowne glupoty wypisujesz .

    ze niby co ?- jak wypadnie z torby na podloge to sie najbardziej
    potlucze.
    inne niby lepiej wytrzymuja wypadniecie ?

    > No i właśnie tu chyba lepszą filozofię ma sony - tzn wypuszczają po dwa
    > modele w danych seriach, takie które różnią się nieznacznie o elementy,
    > które ciekawie mogą wpływać na cenę. Aparat ten sam, ale do wyboru lepszy
    > ekran/matryca. Przez to jest u nich gęsto z modelami, ale można sobie
    > lepiej dopasować co się chce.

    kup sobie najpierw aparat .
    to sa typowe dywagacje kogos kto zna lustrzanke z opisu i zza szyby
    wystawowej.

    XXX

  • 96. Data: 2009-11-11 19:50:09
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 11 Nov., 20:41, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> [...]
    >
    >    > Cóż... Wiele od Ciebie nie dowiedziałem się. :)
    >
    > : doskonaly w pojeciu meszczyzny moze byc tylko ksztalt kobiety.

    nawet bezksztaltna ?

    > Wiem, w kraju, w którym czternastolatki rodzą dzieci w szatni
    > szkolnej i wrzucają te swoje noworodki do śmietników, znalezienie
    > kobiety o doskonałych kształtach ;) jest trudne. :)

    per aspera ad astra.

    > : nie ma obiektywow  doskonalych - sa tylko rzeczywiste.
    >
    > Są tylko złe, bardzo złe i Canony... ;)

    i za nimi reszta z wyjatkiem leici

  • 97. Data: 2009-11-11 19:50:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Pikus'" hdce0r$b2n$...@n...onet.pl

    > .... i niedowidzacy zauwazy mniejsza palete barw , szumy i niedoostrzenie - same
    rodzynki Canona

    Ja mam niedowidzenie lewego oka,ponadto astygmatyzm, dalekowzroczność
    i zeza. I mimo tych wad widzę, że Nikon jest zdecydowanie lepszy od Canona.

    Kolory Canona są mdłe, aberracja chromatyczna jego obiektywów przekracza
    granice nieprzyzwoitości, szum C 450 D imo nie jest koszmarny, choć wiem
    o tym, że Nikon daje mniejsze szumy.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 98. Data: 2009-11-11 20:06:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "XX YY" 0...@g...goo
    glegroups.com

    > Dla mnie doskonała jest dziewica. :)

    : nawet bezksztaltna ?

    Czyli w płynie? Bo jednak ciała stałe mają swoje kształty. :)

    > : nie ma obiektywow doskonalych - sa tylko rzeczywiste.
    >
    > Są tylko złe, bardzo złe i Canony... ;)

    : i za nimi reszta z wyjatkiem leici

    Akurat widziałem lepsze od Canona. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 99. Data: 2009-11-11 20:30:06
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 11 of Nov 2009 20:50, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Pikus'" hdce0r$b2n$...@n...onet.pl

    > Ja mam niedowidzenie lewego oka,ponadto astygmatyzm, dalekowzroczność
    > i zeza. I mimo tych wad widzę,

    Nie mimo to, ale właśnie dlatego. Taka obserwacja i brak teorii do niej.
    I odwrotnie, ci z wzrokiem doskonałym od strony technicznej zachowują
    się jak ślepi (nie wspomnę u kumplu ze słuchem absolutnym i kompletnie
    niemuzykalnym).

    nb

  • 100. Data: 2009-11-11 21:09:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "nb" hdf6sc$598$...@n...dialog.net.pl

> [...]
    > I odwrotnie, ci z wzrokiem doskonałym od strony technicznej zachowują
    > się jak ślepi (nie wspomnę u kumplu ze słuchem absolutnym i kompletnie

    Kiedyś rodziców naciskano, aby muzykalne dzieci pchali do szkół muzycznych.
    Nawet były tak zwane ogniska muzyczne -- nie wiem, na ile zapalne. Czasy były
    o tyle smutne, że nie można było dostać śpiewników czy innych nutników. Ale
    w szkołach różnych szczebli (bo chyba nie tylko w podstawówkach) było
    ,,wychowanie muzyczne'' jako przedmiot obowiązkowy.

    Dziś wychowanie dziecka to drobnostka w zestawieniu z tym, co było ćwierć
    wieku temu i wcześniej. :)

    IMO rodzice zaniedbujący rozwój duchowy swoich pociech to zwyrodnialcy!!!

    --