  • 1. Data: 2018-04-12 10:26:39
    Temat: 900 kg vs 1200 kg
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Do 1 kwietnia miałem seata cordobe 900 kg.
    Od 1 kwietnia mam dodatkowo mazde 6 1200 kg.
    Oba pełnoletnie
    Oba przeszły badania techniczne
    Oba rdzewieją
    Seat jeździ na 15 calowych oponach a Mazda 6 na 16 calowych.

    Przedwczoraj zamieniliśmy się samochodami z żoną.
    Seat to bączek który fruwa po całej drodze, mazda jest jak pociąg na szynach.
    ale na miasto oboje wolimy seata.

    Kiedyś komputery zajmowały całe budynki, teraz mieszczą się w dłoni.
    Pytanie

    Czy są dzisiaj samochody które są małe i jeździ się nimi jak dużym?

  • 2. Data: 2018-04-12 14:36:56
    Temat: Re: 900 kg vs 1200 kg
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-12 o 10:26, Bolko pisze:

    > Czy są dzisiaj samochody które są małe i jeździ się nimi jak dużym?

    Zdefiniuj pojęcie "jeździ się jak dużym"?
    Ma wolno przyspieszać, ma ciężko skręcać, ma dużo palić,
    ma "huśtać się" na zawieszeniu?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2018-04-12 15:05:08
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 12 kwietnia 2018 14:37:14 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Zdefiniuj pojęcie "jeździ się jak dużym"?
    > Ma wolno przyspieszać, ma ciężko skręcać, ma dużo palić,
    > ma "huśtać się" na zawieszeniu?

    Mały > zwrotny, mało miejsca zajmuje super na miasto
    Duży > jedzie jak pendolino po szynach niezależnie od prędkości

  • 4. Data: 2018-04-12 17:38:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-04-12 o 15:05, Bolko pisze:

    > Mały > zwrotny, mało miejsca zajmuje super na miasto

    Nie znajdziesz dużego który zajmuje mniej miejsca niż jego wymiary.

    > Duży > jedzie jak pendolino po szynach niezależnie od prędkości

    To szukaj ze wspomaganiem kierownicy, dużym skrętem kół i
    jak najmniejszą masą. :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2018-04-12 18:03:33
    Od: kloi <s...@f...pl>

    Fizyki nie zmienisz aczkolwiek najlepiej z małych sprawuje się ford

  • 6. Data: 2018-04-13 00:33:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    > Mały > zwrotny, mało miejsca zajmuje super na miasto
    > Duży > jedzie jak pendolino po szynach niezależnie od prędkości

    Przejedź się Golfem. Jedzie jak po szynach, a nie jest to kolubryna
    cierpiąca na #vehicleobesity