  • 41. Data: 2012-01-28 18:09:54
    Temat: Re: A dolar...
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-01-26 15:00, gregor pisze:

    > W rzeczy samej jak uda mi się jutro wyrwać porządny aparat to zrobię
    > parę fotek lasek, które tam są i Wam kopary opadną bo paliwko paliwkiem
    > ale tam takie dupy chodzą, że szok

    Ale kurwy czy normalne?

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 42. Data: 2012-01-28 19:24:18
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-01-26 08:48, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > Witam,
    >
    > A dolar spadł z ~3.50 do ~3.24, ropa również oscyluje wokoł
    > średnich/niższych kursów. Ciekawe czy wpłynie to na cenę paliwa, lol :-)
    > Albo inaczej - jakie będą tłumaczenia przeciwko obniżkom :-)))

    Ceny paliw, podatki i wszelkie inne kretyńskie obciążenia
    obywateli są ustawione na granicy ich wytrzymałości.

    Lud trzyma ryj na kłódkę, to i rządzący mają spokój.

    Jak ludzie wyjdą na ulice i zacznie się porządna rozpierducha,
    to dopiero wtedy coś się zmieni.

    Póki władza może kraść dalej to kradnie. I nie ma co dalej
    na ten temat deliberować. Zawsze można się wyprowadzić
    do innego kraju.

  • 43. Data: 2012-01-28 20:55:53
    Od: pedro <p...@o...pl>

> [...]
    > średnich/niższych kursów. Ciekawe czy wpłynie to na cenę paliwa, lol :-)
    > Albo inaczej - jakie będą tłumaczenia przeciwko obniżkom :-)))

    Że ziemia zmarznięta, więc koszty wydobycia wysokie. Chcieli by ale nie
    mogą, bo chcą Polską minimalną płacę podciągnąć do europejskiej 1500
    juro/ miesiąc w 2025 roku.

  • 44. Data: 2012-01-28 20:57:00
    Od: pedro <p...@o...pl>

    W dniu 2012-01-26 09:09, gregor pisze:

    > A ja jutro jadę na Białoruś zatankować ~80litrów benzynki 92 oktanowej
    > po 2,23 za litr
    >
    > pozdrowienia
    > gregor
    Adres podaj "Bratku", wpadnie Ci akcyzę i podatek dołożyć.

  • 45. Data: 2012-01-30 23:48:38
    Od: "Mlody" <mlody@h(tutaj 0).pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > nie wiem co porabiasz ale ja za 200 stówki bym pojechał na te 2 godzinki
    > :) pzdr
    > GL

    Dorzuć do tego marżę/oszczędność którą policzysz na wódzie i fajach co
    przejadą w oczywiście zgodnej z prawem ilości w bagażniku :)

    --
    Pozdrawiam!
    Mlody

  • 46. Data: 2012-01-31 02:07:54
    Od: Filip <q...@q...pl>

    > W rzeczy samej jak uda mi się jutro wyrwać porządny aparat to zrobię
    > parę fotek lasek, które tam są i Wam kopary opadną bo paliwko paliwkiem
    > ale tam takie dupy chodzą, że szok

    No i co z tymi zdjęciami? Wszyscy czekają na te dupy, że szok!