  • 1. Data: 2012-01-25 15:41:03
    Temat: Ostra jazda tikaczem
    Od: to <t...@i...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=Dla4UDP7JkY

    Trzeba uczciwie pogratulować kierowcy znakomitych umiejętności
    prowadzenia auta. Jak widać nawet niepozorne Tico z prawdziwym, polskim
    prędkościomierzem może zostawić w tyle wiele zachodnich złomów. A
    dlaczego? Bo najważniejsza jest wkładka pomiędzy kierownica, a pedałami!

  • 2. Data: 2012-01-25 15:47:22
    Temat: Re: Ostra jazda tikaczem
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 01/25/2012 03:41 PM, to wrote:
> [...]
    > prędkościomierzem może zostawić w tyle wiele zachodnich złomów. A
    > dlaczego? Bo najważniejsza jest wkładka pomiędzy kierownica, a pedałami!

    Nieźle pyci!!! No i to w zimie! Pewno na Frigo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-01-25 15:56:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin to

> [...]
    > prędkościomierzem może zostawić w tyle wiele zachodnich złomów. A
    > dlaczego? Bo najważniejsza jest wkładka pomiędzy kierownica, a pedałami!

    Obrotomierzem, sorry. :>

  • 4. Data: 2012-01-25 15:57:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin AZ

    > Nieźle pyci!!! No i to w zimie! Pewno na Frigo.

    Są Frigasy, jest jazda!

  • 5. Data: 2012-01-25 16:04:30
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia 25 Jan 2012 14:41:03 GMT, to napisał(a):

> [...]
    > prędkościomierzem może zostawić w tyle wiele zachodnich złomów. A
    > dlaczego? Bo najważniejsza jest wkładka pomiędzy kierownica, a pedałami!

    w kontekscie tego co napisałeś spodziewałem sie czegoś więcej niż jazda po
    prostej...

  • 6. Data: 2012-01-25 16:12:14
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ...::QRT::...

    > w kontekscie tego co napisałeś spodziewałem sie czegoś więcej niż jazda
    > po prostej...

    Pewnie sam tak nie umiesz i zazdrościsz kierowcy umiejętności... Ech, ta
    polska zawiść. :/

  • 7. Data: 2012-01-25 16:14:50
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-25 16:12, to pisze:
    > begin ...::QRT::...

    > Pewnie sam tak nie umiesz i zazdrościsz kierowcy umiejętności... Ech, ta
    > polska zawiść. :/

    Hmm a możesz powiedzieć w której sekundzie filmu widać te szczególne
    umiejętności wkładki?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 8. Data: 2012-01-25 16:20:02
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia 25 Jan 2012 15:12:14 GMT, to napisał(a):

    > begin ...::QRT::...

    > Pewnie sam tak nie umiesz i zazdrościsz kierowcy umiejętności... Ech, ta
    > polska zawiść. :/

    znaczy nie wiem, może sie nie znam, ale uważasz iż jest tutaj czego
    zazdrościć?
    Może miał dobre paliwo, może wykorzystał żeźbe terenu i tak poszło. Być
    może to jakaś wiedza tajemna, w każdym razie kompletnie nie robi to na mnie
    wrażenia. Jesli uważasz iż do bicia rekordów Vmax jest potrzba jakaś
    specjalnych umiejętność poza odpowiednim przygotowaniem pojazdu to napisz o
    co chodzi a chętnie. Ja zasadniczo nigdy nawet tego nie próbówałem bo
    poprostu kompletnie mnie nie interesują takie "konkurencje" - ale jesli
    widzisz w tym jakiś niezwykły kunszt to napisz na czym to polega a może
    jeszcze docenie :P

  • 9. Data: 2012-01-25 16:22:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 25-01-2012 16:14, Lewis pisze:
    > Hmm a możesz powiedzieć w której sekundzie filmu widać te szczególne
    > umiejętności wkładki?

    0:45s wyprzedził terenówkę.

    --
    Paweł

  • 10. Data: 2012-01-25 16:22:43
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Lewis,

    > Hmm a możesz powiedzieć w której sekundzie filmu widać te szczególne
    > umiejętności wkładki?

    Umiejętność dobrego podkręcania prędkościomierza? Zadziwiająco niskie
    obroty silnika, jak na 140km/h...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl