  • 1. Data: 2011-12-30 15:51:36
    Temat: Wrażliwcy
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://wiadomosci.onet.pl/wideo/kon-zastrzelony-na-s
    rodku-drogi,11051699,1,klip.html#play

    Jak zwykle świadkowie największymi ekspertami tym razem w dziedzinie
    weterynarii. A rodzicie dzieci zamiast zająć je czymś innym pewnie
    wyszli popatrzeć.

    --
    Paweł

  • 2. Data: 2011-12-31 01:43:43
    Temat: Re: Wrażliwcy
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Jak zwykle świadkowie największymi ekspertami tym razem w dziedzinie
    > weterynarii. A rodzicie dzieci zamiast zająć je czymś innym pewnie
    > wyszli popatrzeć.

    Pewnie specjalnie je tam przyprowadzili, w końcu obejrzenie rannego konia
    to nie lada gratka!

  • 3. Data: 2011-12-31 02:18:42
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jak zwykle świadkowie największymi ekspertami tym razem w dziedzinie
    > weterynarii. A rodzicie dzieci zamiast zająć je czymś innym pewnie wyszli

    a kazal ktos temu dzieciakowi i przewrazliwionemu tatusiowi patrzec?
    ma rozum? to niech nie patrzy
    ja np uciekam jak sie pali i jesty zadyma bo kibole sie leje i cegly lataja

  • 4. Data: 2011-12-31 09:21:08
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/30/2011 03:51 PM, DoQ wrote:
> [...]
    >

    > Jak zwykle świadkowie największymi ekspertami tym razem w dziedzinie
    > weterynarii. A rodzicie dzieci zamiast zająć je czymś innym pewnie

    Skoro robią z takiej pierdoły sensacje, to ta cywilizacja musi upaść.
    Jeszcze niech zrobią proces mordercy konia i wypłacą odszkodowanie
    za stres zestresowanym - ojcu i dzieciakowi.

    Chora ta sytuacja.

  • 5. Data: 2011-12-31 14:41:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-12-2011 01:43, to pisze:
    > Pewnie specjalnie je tam przyprowadzili, w końcu obejrzenie rannego konia
    > to nie lada gratka!

    Tak mogło być, przy zamkniętym ruchu i zachowanej odległości trzeba na
    prawdę się postarać żeby to pokazać dziecku. A w domu i tak czeka Tom &
    Jerry ;)

    --
    Paweł