  • 1. Data: 2012-01-17 17:32:11
    Temat: Szukam taniego OC dla auta powyzej 3,5t
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Hej

    W zeszlym roku mialem oc w HDI za 700zł / rok (60% zniżek)
    W tym roku HDI wyliczylo mi 1800zł, zadnej szkody nie mialem.
    Macie pomysly gdzie bedzie tanio?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-17 19:12:15
    Temat: Re: Szukam taniego OC dla auta powyzej 3,5t
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > W zeszlym roku mialem oc w HDI za 700zł / rok (60% zniżek)
    > W tym roku HDI wyliczylo mi 1800zł, zadnej szkody nie mialem.
    > Macie pomysly gdzie bedzie tanio?

    Sprawdz w Liberty D., powinna byc tez znizka za oplate w internecie i znajdz
    kod rabatowy.
    Tez placilem OC w HDI swego czasu. Jako, ze to tbylo tylko OC to w LD
    zaplacilem 2x mniej nie odchodzac od komputera.

    sz.

  • 3. Data: 2012-01-17 19:37:55
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > kod rabatowy.

    75369166 i oplata karta

    sz.

  • 4. Data: 2012-01-17 21:51:11
    Od: "Tulipson" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał w wiadomości

    > 75369166 i oplata karta
    >
    > sz.

    Dzieki wielkie, ale z tego co wyszukalem na stronie, nie maja oferty dla aut
    powyzej 3,5t

    Pozdro!