  • 1. Data: 2017-11-29 15:16:43
    Temat: A propos epitetów
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Czytam sobie, jak się tu niektórzy koledzy "tytułują" w dyskusji i tak
    mi się przypomniało:
    Kilkuletnia córeczka kolegi, jadąc autem z tatusiem zdziwiona jego
    milczeniem zapytała:
    tatusiu, a ten pan w aucie obok to jest palant, czy buc?
    Jacek

  • 2. Data: 2017-11-29 15:44:41
    Temat: Re: A propos epitetów
    Od: "Adamek" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

    > Kilkuletnia córeczka kolegi, jadąc autem z tatusiem zdziwiona jego
    > milczeniem zapytała:
    > tatusiu, a ten pan w aucie obok to jest palant, czy buc?
    > Jacek

    Ten pan w aucie obok to ch.j i dlatego tata milczał.

  • 3. Data: 2017-11-29 18:36:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek pisze tak:

> [...]
    > milczeniem zapytała:
    > tatusiu, a ten pan w aucie obok to jest palant, czy buc?

    Nie ma co się tytułować. Może po drugiej stronie siedzi jakiś
    gość w wózku albo po udarze.

    Teraz całymi dniami nie mówię po polsku i wcale nie tęsknię za
    bluzgami. Dla nowo poznanych ludzi jestem Ruski, Litwin albo Węgier
    bo nie mówie co rusz kulwa ;)

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/