  • 1. Data: 2017-11-29 20:28:36
    Temat: polskie drogi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=l_OdnfVe2eo

    Pelen przekroj w 40s :-)

    J.

  • 2. Data: 2017-11-30 07:51:44
    Temat: Re: polskie drogi
    Od: p...@g...com

    ten w seacie byl przytomny ale kapelusznik w skodzie kiedys nie oszuka przeznaczenia
    :-)

  • 3. Data: 2017-11-30 08:46:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-11-30 o 07:51, p...@g...com pisze:

    > ten w seacie byl przytomny ale kapelusznik w skodzie kiedys nie oszuka
    przeznaczenia :-)

    W Seacie jasnowidzka? Zaczęła ostre hamowanie żeby zrobić miejsce dla
    Skody, która ma nadjechać z lewej. I faktycznie - Skoda się pojawia :-o

  • 4. Data: 2017-11-30 08:53:35
    Od: quent <x...@x...com>

    On 30.11.2017 08:46, Poldek wrote:

    > W Seacie jasnowidzka? Zaczęła ostre hamowanie żeby zrobić miejsce dla
    > Skody, która ma nadjechać z lewej. I faktycznie - Skoda się pojawia :-o

    Myślę, że seat hamował ostro bo hamowało ostro auto przed nim aby zdążyć
    zjechać. Skoda widocznie fuksem się zmieściła.
    Dziwne, że seat włączył też prawy kierunek, choć możliwe, że były to
    awaryjne, które załączają się automatycznie przy ostrym hamowaniu, przy
    czym miał spalony lewy kierunek.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2017-11-30 08:54:04
    Od: p...@g...com

    --W Seacie jasnowidzka? Zaczęła ostre hamowanie żeby zrobić miejsce dla Skody, która
    ma nadjechać z lewej. I faktycznie - Skoda się pojawia :-o

    widzimy tylko nagranie z przodu ale mozna sie domyslac ze to szybka skoda wypchnela
    nagrywajacego na lewy i zaczela swirowac za seatem :-) seat przyspiesza nagrywajacy
    zamyka skode, lewy tez zablokowany przez dwa auta wiec kapelusz cisnie zjazdem i seat
    w akcie laski ratuje mu dupsko :-)

  • 6. Data: 2017-11-30 09:43:29
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 30 Nov 2017 08:53:35 +0100, quent

    > Myślę, że seat hamował ostro bo hamowało ostro auto przed nim aby zdążyć
    > zjechać. Skoda widocznie fuksem się zmieściła.

    Seat ostro hamował, bo chciał skręcić, ale Skoda z boku i klakson tego z
    tyłu skutecznie kierownika zniechęciły do takiego manewru. Co ta Skoda
    odpieprzyła to już zagadka.

    > Dziwne, że seat włączył też prawy kierunek, choć możliwe, że były to
    > awaryjne, które załączają się automatycznie przy ostrym hamowaniu, przy
    > czym miał spalony lewy kierunek.

    Takie awaryjne by się załączyły tylko przy zadziałaniu BAS -- wtedy
    zapalają się praktycznie w momencie zapalenia stopu, a tutaj zapalają się
    (przy założeniu że lewy kierunek przepalony) w ostatniej fazie. Poza tym
    gdyby to było ostre awaryjne hamowanie na miarę zadziałania BAS (i
    załączenie awaryjnych), to wątpliwe aby duży wyhamował.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 7. Data: 2017-11-30 09:49:41
    Od: p...@g...com

    --Seat ostro hamował, bo chciał skręcić, ale Skoda z boku i klakson tego z
    tyłu skutecznie kierownika zniechęciły do takiego manewru. Co ta Skoda
    odpieprzyła to już zagadka.

    podsumujmy, kobieta w seacie przyspiesza (juz po zobaczeniu zjazdu), potem ciagnie do
    oporu po czym hebel i zjazd ? widocznie lubi ryzyko :-)

  • 8. Data: 2017-11-30 11:22:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >ten w seacie byl przytomny ale kapelusznik w skodzie kiedys nie
    >oszuka przeznaczenia :-)

    Dlaczego kapelusznik ? Chyba odwrotnie, zobaczyl trzech kapelusznikow
    to wyprzedzil prawym pasem :-)

    a ten/ta w seacie chyba niezbyt przytomna byla, skoro zjazd przeoczyla
    :-)

    J.

  • 9. Data: 2017-11-30 11:26:36
    Od: quent <x...@x...com>

    On 30.11.2017 11:22, J.F. wrote:
> [...]
    > wyprzedzil prawym pasem :-)
    >
    > a ten/ta w seacie chyba niezbyt przytomna byla, skoro zjazd przeoczyla :-)

    Może seat jechał razem z tym białem autem, które w ostatniej chwili
    zaczęło manewr zjazdu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 10. Data: 2017-11-30 12:03:17
    Od: p...@g...com

    --Może seat jechał razem z tym białem autem, które w ostatniej chwili zaczęło manewr
    zjazdu.

    mozliwe ale wtedy nagrywajacy powinien wczesniej rozpoznac tandem i odpowiednio
    zareagowac a jego przyspieszanie seata zaskoczylo