  • 1. Data: 2011-05-13 20:47:25
    Temat: A "serwisy" od klimy, to w tym sezonie po**bało?
    Od: scob <1...@3...pl>

    Mam taką fajną klimę, że co roku trzeba nabić, a jak..
    Tylko w zeszłym roku - płaciłem za usługę stówę.
    Latoś - prawie dwie. O co chodzi?

  • 2. Data: 2011-05-13 20:50:46
    Temat: Re: A "serwisy" od klimy, to w tym sezonie po**bało?
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2011-05-13 20:47, scob pisze:
    > O co chodzi?

    Musi zielona wyspa ;-/

  • 3. Data: 2011-05-13 21:19:09
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *scob* w wiadomości news:iqjusc$7be$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
    > Mam taką fajną klimę, że co roku trzeba nabić, a jak..
    > Tylko w zeszłym roku - płaciłem za usługę stówę.
    > Latoś - prawie dwie. O co chodzi?

    Ceny czynników ogólnie lekko podskoczyły.

    Pozdr

  • 4. Data: 2011-05-13 21:20:08
    Od: me-how <m...@p...fm>

    scob pisze:
    > Mam takÄ? fajnÄ? klimÄ?, Ĺźe co roku trzeba nabiÄ?, a jak..
    > Tylko w zeszĹ?ym roku - pĹ?aciĹ?em za usĹ?ugÄ? stĂłwÄ?.
    > LatoĹ? - prawie dwie. O co chodzi?

    zobacz ile kosztował, a ile kosztuje teraz czynnik, i sobie policz

    M.

  • 5. Data: 2011-05-13 21:20:57
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-13 20:47, scob pisze:
    > Mam taką fajną klimę, że co roku trzeba nabić, a jak..
    > Tylko w zeszłym roku - płaciłem za usługę stówę.
    > Latoś - prawie dwie. O co chodzi?

    Przeciez VAT wzrosl ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 6. Data: 2011-05-13 21:45:16
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2011-05-13 20:50, Adampio pisze:

    > Musi zielona wyspa ;-/

    YEAH ! tekst dnia !

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 7. Data: 2011-05-13 22:11:58
    Od: TheStachoo <...@...3>

    Witam,

    > Mam taką fajną klimę, że co roku trzeba nabić, a jak..
    > Tylko w zeszłym roku - płaciłem za usługę stówę.
    > Latoś - prawie dwie. O co chodzi?

    Ja nabijałem z 2tygodnie temu w Norauto - jakaś promocja była ca.150pln

    --
    TheStachoo

  • 8. Data: 2011-05-14 01:08:20
    Od: scob <1...@3...pl>

    W dniu 2011-05-13 21:19, Przembo pisze:

    > Ceny czynników ogólnie lekko podskoczyły.

    taa.. a jaką część ceny całości stanowi 500g czynnika? 20%?

  • 9. Data: 2011-05-14 07:11:14
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *scob* w wiadomości news:iqke5k$kop$1@mx1.internetia.pl napisał(a):
    > taa.. a jaką część ceny całości stanowi 500g czynnika? 20%?

    Inteligentny człowiek zadałby sobie ten niewielki trud i sprawdził jak
    kształtują się ceny jeśli wszyscy piszą że poszły w górę. Ale jak ktoś jest
    ignorantem... no cóż pozostaniesz w niewiedzy i ze świadonmością że chcą Cię
    wyrolować.

    Pozdr

  • 10. Data: 2011-05-14 08:14:14
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *TheStachoo* napisał(-a):

    > Ja nabijałem z 2tygodnie temu w Norauto - jakaś promocja była
    > ca.150pln

    Za uzupełnienie czynnika, oleju i ozonowanie zapłaciłem 149zł.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675