  • 1. Data: 2009-05-27 20:26:17
    Temat: A takiego PeCeta widzieli? :)
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    (...)Mimo iż maszyna wygląda jakby pochodziła ze średniowiecza, ma
    całkiem współczesne i bardzo wydajne podzespoły(...)

    http://www.fkn.pl/1,0,1978470,1,rss,wiadomosc.html

    --
    pzdr, Piotr M

  • 2. Data: 2009-05-27 21:40:10
    Temat: Re: A takiego PeCeta widzieli? :)
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    > (...)Mimo iż maszyna wygląda jakby pochodziła ze średniowiecza, ma

    Kiedys slyszalem taki rym "pokochalem swe Atari, z drewna bylo i ze stali" a
    dopiero teraz wiem, do czego sie odnosil.

    --
    pozdr

  • 3. Data: 2009-05-28 05:14:50
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    G Nowak wrote:
    > Kiedys slyszalem taki rym "pokochalem swe Atari, z drewna bylo i ze
    > stali"

    ...z prądem działać to nie chciało, węgiel sypać należało. Piękne to były
    czasy. ;)

    Steampunkowych projektów było dużo więcej, widziałem m.in. takiego
    laptopa.

    k,

  • 4. Data: 2009-05-28 21:09:38
    Od: "Tomasz Fabiszewski" <t...@a...pl>

    Użytkownik "KILu" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > czasy. ;)
    >
    > Steampunkowych projektów było dużo więcej, widziałem m.in. takiego

    Witam stare z TS, aż dziw Panowie i Panie, że całego wierszyka nie znacie
    ( zamieszczone dawno temu w kąciku epistolarnym imienia QQ - Krzysia
    Kubeczki) :

    Pokochałem me Atari było z drewna i ze stali. Z prądem działać to nie
    chciało, węgla sypać należało. Węgla sypać należało równo, bo się zawieszało
    gówno. - Ostatnia linijka dodana oczywiście przez miłośników
    "Komody/Złomodore" ;-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-05-28 21:21:13
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Tomasz Fabiszewski wrote:
    > Witam stare z TS, aż dziw Panowie i Panie, że całego wierszyka nie
    > znacie ( zamieszczone dawno temu w kąciku epistolarnym imienia QQ -
    > Krzysia Kubeczki) :

    Znacie, znacie. Takze w wersji wokalnej, zrobionej na... Protrackerze?
    Tego juz nie pamietam.

    O kurcze, Atari!

    k,

  • 6. Data: 2009-05-29 05:56:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    KILu pisze:

    > Znacie, znacie. Takze w wersji wokalnej, zrobionej na... Protrackerze?
    > Tego juz nie pamietam.
    >
    > O kurcze, Atari!

    Mozliwosci ma Spectruma lecz to atarowcow duma Atari STTTTT
    a to cos sluchalem na Covoxie na IBM AT ale pewnie to jakies komodorowe
    towarzycho na amidze wywyło.

  • 7. Data: 2009-05-29 11:20:37
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    > Znacie, znacie. Takze w wersji wokalnej, zrobionej na... Protrackerze?
    > Tego juz nie pamietam.
    >
    > O kurcze, Atari!

    "(dzwiek syntezy)
    Co tooooo, co toooooo, co toooooo, co toooooo ?
    - to przeciez atari !
    atari ?!?!
    wylacz to !!! (dzwiek tluczonego szkla)"

    ;)

    klasyka :)

    --
    doom3

  • 8. Data: 2009-05-29 12:08:33
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Co tooooo, co toooooo, co toooooo, co toooooo ?
    > - to przeciez atari !
    > atari ?!?!
    > wylacz to !!! (dzwiek tluczonego szkla)"

    Jak juz tak oftopa ciagniemy, to polecam
    wszystkie czesci "Party Question" XTD'a ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 9. Data: 2009-05-30 07:37:42
    Od: CeBeR <c...@i...n_o_s_p_a_m.pl>

    W dniu 2009-05-29 13:20, doom3 pisze:

    > "(dzwiek syntezy)
    > Co tooooo, co toooooo, co toooooo, co toooooo ?
    > - to przeciez atari !
    > atari ?!?!
    > wylacz to !!! (dzwiek tluczonego szkla)"

    Przepraszam Pana, co to jest Atari?
    Atari? Co Pan! Ja nie jestem rolnikiem!