  • 1. Data: 2009-05-27 19:35:00
    Temat: Modem GSM na USB - co polecacie?
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Witam,

    potrzebuje dla kogos nabyc modem GSM na USB. W zwiazku z tym, ze jestem
    akurat w temacie takich modemow calkiem zielony prosze o pomoc. Na jaka
    firme, lub konkretny produkt mam zwrocic uwage? Cena powiedzmy ok 400 pln.
    Ewentualnie na jakie parametry takiego modemu zwracac uwage?

    Thomas

  • 2. Data: 2009-05-28 04:06:40
    Temat: Re: Modem GSM na USB - co polecacie?
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Thomas napisał(a):

> [...]
    > firme, lub konkretny produkt mam zwrocic uwage? Cena powiedzmy ok 400 pln.
    > Ewentualnie na jakie parametry takiego modemu zwracac uwage?

    Proste: sprawdz czy oprogramowanie operatora karty sim, ktora bedzie
    dzialac w tym modemie obsluguje ten model modemu bo jesli nie to czeka
    Cie droga przez meke ;)

    j.

    --
    www.e-glosowanie.org - 4 czerwca weź udział w
    pierwszym w Polsce głosowaniu przez Internet!

  • 3. Data: 2009-05-28 06:54:21
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    > Proste: sprawdz czy oprogramowanie operatora karty sim, ktora bedzie
    > dzialac w tym modemie obsluguje ten model modemu bo jesli nie to czeka
> [...]

    Ewentualnie malo estetyczne ale przejsciowke ExpressCard -> USB
    W iPlus dziala bez problemu

    PZDr
    Adam