  • 1. Data: 2009-05-27 18:09:17
    Temat: DELL D430
    Od: "Seweryn" <a...@o...eu>

    Cześć! Po przemyśleniach postanowiłem przesiąść się z assusa, 15,4" błysk na
    mobilny 12" i obecnie najwyżej stoi DELL D430. Czytałem poprzednie posty i
    rozważania innych, ale b. proszę Kolegów, mających taki sprzęt lub znających go o
    opinię. Matowa 1280x800, zewn. napęd DVD, dostępne chyba tylko używane.

    Pod względem mocy jest wystarczający, ale co sądzicie o ergonomii, wytrzymałości i
    solidności? Długo taki jeszcze pociągnie? :)

  • 2. Data: 2009-05-28 06:49:12
    Temat: Re: DELL D430
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Seweryn" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > wytrzymałości i
    > solidności? Długo taki jeszcze pociągnie? :)

    dopoki go nie ukradna :)

    A tak powaznie - mamy w firmie 6 sztuk modelu D420/430. Uzywa go dyrekcja i
    prezes... pod wzgledem ergonomii i wygody jest bardzo dobry, chociaz nie mam
    porownania z konkurencja...
    Jedyne, na co narzekaja od czasu do czasu to slabe glosniki... Bardzo sobie
    cenia port WWAN (czyli wbudowany modem gsm do internetu).
    Z mojego punktu widzenia (informatyka) mogliby poprawic oprogramowanie, ale
    tobie chyba to nie bedzie przeszkadzac, jesli nie jestes w domenie i masz
    uprawnienia administratora.

    Pozdrawiam
    Michal

  • 3. Data: 2009-05-28 11:26:30
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On May 27, 7:09 pm, "Seweryn" <a...@o...eu> wrote:
    [...]
    > Pod względem mocy jest wystarczający, ale co sądzicie o ergonomii, wytrzymałości i
    > solidności? Długo taki jeszcze pociągnie? :)

    [...]

    W moim przekonaniu trudno będzie PRZECIĘTNEMU użytkownikowi znaleźć
    wady w laptopach Della serii Latitude (właściwie, to mam na myśli
    wszystkie biznesowe laptopy Della, w tym także serię Precision).
    Do oceny marki dodałbym również jakość i dostępność obsługi
    posprzedażnej, częstość wydawania aktualizacji software'u (BIOS,
    drivery itp.), wyjątkowa łatwość wymiany dowolnego komponentu (za czym
    idzie solidność części, które wyjmuje się i wkłada czasem wiele razy),
    dostępność tychże części na rynku wtórnym.
    Powyższy post brzmi pewnie jak reklama Della (nawet nie krypto-), ale
    nie wycofałbym żadnej z tych pochwał, nawet jeśli ktoś przytoczy mi
    pojedyncze przypadki przeczące mojej dobrej opinii o Dellu.
    BTW - wczoraj kupiłem sobie do domu kolorowy laser Della 1320n -
    zapłaciłem 500PLN u resellera; w standardzie przyszły PEŁNE tonery (a
    nie zestaw startowy), a drukarka, po zainstalowaniu, sama ściągnęła
    firmware + drivery i spytała czy zainstalować. I najważniejsze -
    drukarka ta ma 3 lata gwarancji Next Business Day.
    Dobra, kończę, bo mam wrażenie, że schodzę nieco z tematu.
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

  • 4. Data: 2009-05-28 13:20:50
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marcin Zawadzki pisze:

> [...]
    > firmware + drivery i spytała czy zainstalować. I najważniejsze -
    > drukarka ta ma 3 lata gwarancji Next Business Day.

    Możesz podać linka do tej drukarki?

    --
    animka

  • 5. Data: 2009-05-28 13:32:14
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On May 28, 2:20 pm, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Możesz podać linka do tej drukarki?

    Jasne - http://tinyurl.com/5pc68f
    Teraz, kiedy sprawdzam ten link, widzę, że zmienili na 2Y NBD; jeszcze
    kilka dni temu było 3Y NBD.
    Drukarkę dostarczono mi na drugi dzień, a właściwie, to po ~16 godz.
    Oferuję pomoc, bo domyślam się, że lokalizacja sklepu nie jest Ci
    szczególnie bliska :)
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

  • 6. Data: 2009-05-28 13:34:40
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On May 28, 2:32 pm, Marcin Zawadzki <z...@g...com> wrote:
> [...]
    [...]
    > Jasne -http://tinyurl.com/5pc68f
    > Teraz, kiedy sprawdzam ten link, widzę, że zmienili na 2Y NBD; jeszcze
    [...]
    właśnie zauważyłem, że cena jest jeszcze niższa - być może wskutek
    redukcji z 3Y NBD do 2Y NBD. Ja płaciłem ?99.
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

  • 7. Data: 2009-05-28 14:04:35
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marcin Zawadzki pisze:
    > [...]
    > [...]
    > właśnie zauważyłem, że cena jest jeszcze niższa - być może wskutek
    > redukcji z 3Y NBD do 2Y NBD. Ja płaciłem ?99.

    Widzę, że te tonery są droższe niż sama drukarka. Poza tym ta drukarka
    jest chyba strasznie duża?

    --
    animka

  • 8. Data: 2009-05-28 14:24:44
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On May 28, 3:04 pm, Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Widzę, że te tonery są droższe niż sama drukarka. Poza tym ta drukarka
    > jest chyba strasznie duża?
    [...]

    Jest duża, rzeczywiście. Odnośnie kosztów materiałów eksploatacyjnych,
    to w wielu przypadkach, zwłaszcza w zastosowaniach domowych, ceny
    tuszu/tonera przewyższają cenę drukarki.
    A tak poza tym - można kupić te tonery taniej, niż oferuje ten
    sklep :)
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

  • 9. Data: 2009-05-28 14:33:27
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marcin Zawadzki pisze:

> [...]
    > tuszu/tonera przewyższają cenę drukarki.
    > A tak poza tym - można kupić te tonery taniej, niż oferuje ten

    Dzięki :-)

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-05-28 21:35:16
    Od: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>

    Użytkownik "Marcin Zawadzki" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
> [...]
    > Drukarkę dostarczono mi na drugi dzień, a właściwie, to po ~16 godz.
    > Oferuję pomoc, bo domyślam się, że lokalizacja sklepu nie jest Ci

    Wiesz, ale tam jest wersja z koncowka C (zazwyczaj oznacza kolor), a nie N
    (zazwyczaj oznacza network).
    Jak rozumiem, nie masz karty sieciowej?

    Co do drukarek DELLa, to jestem troche krytyczny - mam starego
    wielofunkcyjnego lasera 1600n (ksero, skaner, drukarka, karta sieciowa,
    fax), uzywam go rowniez w biurze (wlasciwie 3 sztuki w roznych biurach).
    Drukarka okazuje sie byc przerobionym samsungiem...
    Podstawowa wada to ich glosnosc - chodzi jak maly czolg, wiatrak bardzo
    glosny,
    Poza tym dlugo sie rozgrzewaja, drukarki HP z analogicznego okresu (i
    starsze) sa pod tym wzgledem duzo szybsze.. Jakosc drukowania porownywalna z
    HP, kserowania/skanowania - HP czy Canon wypada duzo lepiej...

    Moze sie poprawili w tych drukarkach, ale generalnie po kupieniu dla siebie
    i uzytkowaniu 3 innych patrze nieco inaczej...

    Pozdrawiam
    Michal