    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Date: Tue, 21 Jul 2009 22:30:42 +0200
    Sender: j...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Coś dla szopowców, ale nie tylko. Kto ma systemy 32-bitowe i 4G ramu
    może sobie zrobić pożytek z nieużytecznej do tej pory ćwiartki za pomocą
    tego:
    http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=77586

    Szczerze powiedziawszy nie wiem jakim prawem to działa, ale działa. Nie
    warto tylko wsadzać tam swapa, bo nic pamięć się nie zwiększa (ja mam
    swapa wyłączonego). Za to na bufor szopa się to nadaje (dajemy w
    preferencjach pierwszy do góry), a postawiony tam virtualpc otwiera się
    szybciej niż oryginalny komputer.
    Podobno widzi też więcej niż 4GB - niech ktoś sprawdzi, bo mi się nie
    chce komputera otwierać. Jeśliby tak było padnie ostatni powód przyszłej
    przesiadki na siedem (nie mówiąc już o tym jak szopa przy dużej historii
    rozkręci).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl