  • 1. Data: 2009-01-05 01:02:14
    Temat: A w Krakowie na targowisku
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Zapraszam na odkurzana galerie paru zdjec z okolic Hali Targowej
    i Placu Nowego w Krakowie. Temat targowsika, wart zdecydowanie
    wiekszego podrazenia.

    Uwaga zdjęcia nieartystyczne ale mnie sie podobaja :)

    http://www.studio-roger.pl/galeria_targowisko.php

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://www.studio-roger.pl

  • 2. Data: 2009-01-05 07:17:06
    Temat: Re: A w Krakowie na targowisku
    Od: "kwantus" <k...@t...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:gjrlft$lg0$1@news.interia.pl...

> [...]
    > wiekszego podrazenia.
    >
    > Uwaga zdjęcia nieartystyczne ale mnie sie podobaja :)

    ***
    Fakt, jest to jedno tych "magicznych" miejsc w Krakowie, a chcą tam
    parking wybudować" :-/.
    Galeria rzeczywiście interesująca.

    Pozdrawiam
    Grzegorz (też z Krakowa)

  • 3. Data: 2009-01-05 09:15:16
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Fakt, jest to jedno tych "magicznych" miejsc w Krakowie, a chcą tam
    > parking wybudować" :-/.

    no co Ty mowisz :| to tym bardziej nabralem ochoty aby przespacerowac sie
    tam jeszcze. Chociaz znajac tempo decyzyjne w Krakowie to jeszcze dlugo
    tam bedzie targowisko...

    Roger

  • 4. Data: 2009-01-05 12:00:05
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:gjsicd$pls$1@news.interia.pl...

    > no co Ty mowisz :| to tym bardziej nabralem ochoty aby przespacerowac sie
    > tam jeszcze. Chociaz znajac tempo decyzyjne w Krakowie to jeszcze dlugo
    > tam bedzie targowisko...
    Okrąglak został wpisany do rejestru zabytków. Bedzie trudno go zburzyć...

    J.
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...

  • 5. Data: 2009-01-05 14:19:12
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > wiekszego podrazenia.
    >
    > Uwaga zdjęcia nieartystyczne ale mnie sie podobaja :)

    Uoujjj ale paskudne rozowe "sepie" :(

  • 6. Data: 2009-01-05 14:37:45
    Od: "MW" <w...@w...pl>

    Eeee nnoo, co ty.
    Fajne są. Mnie właśnie podoba się ten patent na sepie.
    A tak z innej beczki. Pytasz ludzi o możliwość fotografowania czy pstrykasz
    przyczajony i liczysz że nie bedzie awantury jak skumają?
    Pytam bo zdażały mi się sytuacje w których ludzie stawiali mnie do pionu i
    uczyli kultury :(

    Pzdr, MW

  • 7. Data: 2009-01-05 16:02:46
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Jacek Swierczek pisze:
    > Okrąglak został wpisany do rejestru zabytków. Bedzie trudno go zburzyć...

    Nie tam ma być parking tylko na drugim targowisku, nieco młodszych
    staroci, pod Halą Targową. I nie na, a pod - choć wiadomo, że to
    pretekst, by przy okazji choć spróbować zamienić targowisko w
    apartamentowce. Na szczęście kryzys idzie (podobno...)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2009-01-10 13:57:22
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <gjt635$k8e$1@atlantis.news.neostrada.pl> MW wrote:

    > Pytam bo zdażały mi się sytuacje w których ludzie stawiali mnie do
    > pionu i uczyli kultury :(

    Ciekawe. Zachowywales sie niekulturalnie? Ale pewnie stawiali do pionu
    to fotografowales po pijaku. To co sie dziwisz?

    --
    [rK] http://robertkresa.com