  • 1. Data: 2024-04-13 15:21:02
    Temat: A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
    Od: _Master_ <...@...pl>

  • 2. Data: 2024-04-13 17:52:32
    Temat: Re: A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uve0rt$9s1$1$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    jajco

    a w Anglii 7.20zł
    a w Iranie 13 gr
    a w Wenezueli 5gr

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 3. Data: 2024-04-13 19:59:52
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 13.04.2024 o 15:21, _Master_ pisze:

    W dupie to ma? Ale cieszy się, że przed wyborami go słuchałeś i wiesz co
    mówił. Że go nie popierałeś też ma w dupie.

    PD

  • 4. Data: 2024-04-13 20:20:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.04.2024 o 19:59, PD pisze:
    > W dniu 13.04.2024 o 15:21, _Master_ pisze:
    >
    > W dupie to ma? Ale cieszy się, że przed wyborami go słuchałeś i wiesz co
    > mówił. Że go nie popierałeś też ma w dupie.

    Bo ja słucham ludzi nawet tych których poglądów nie podzielam.

    Uważam że ludzie nie znający programów partii politycznych nie powinni
    głosować

    Ktoś ma inne zdanie? ;-)

  • 5. Data: 2024-04-13 20:27:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uveicv$q5g$7$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > Bo ja słucham ludzi nawet tych których poglądów nie podzielam.
    >
    > Uważam że ludzie nie znający programów partii politycznych nie
    > powinni głosować
    >
    > Ktoś ma inne zdanie? ;-)

    tak

    Programów partii politycznych w ogóle nie warto słuchać.
    Tymbardziej obiecanek cacanek. Benzyna po 5zł. Funt Euro po 6zł

    Ważne czy lewica czy prawica ławek w sejmie.

    --
    Piter

    #kradno ale sie dzielo

  • 6. Data: 2024-04-13 21:11:53
    Od: PD <p...@g...pl>

    W dniu 13.04.2024 o 20:20, _Master_ pisze:

    > Bo ja słucham ludzi nawet tych których poglądów nie podzielam.

    Rozumiem. Ciekawe co Tusk odpisze - też posłucham.

    > Uważam że ludzie nie znający programów partii politycznych nie powinni
    > głosować

    Pokaż mi partię, która lepiej realizuje swój program niż zwykła pralka :P

    PD

  • 7. Data: 2024-04-14 12:48:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.04.2024 o 20:27, PiteR pisze:
    > Programów partii politycznych w ogóle nie warto słuchać.

    Chciałbyś zmienić obecny ustrój polityczny na jaki?

    Bo chyba chciałbyś zmiany skoro masz takie złe zdanie o inteligentnych
    wykształconych ludziach należących do partii politycznych

  • 8. Data: 2024-04-14 12:49:34
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 13.04.2024 o 21:11, PD pisze:
    > Pokaż mi partię, która lepiej realizuje swój program niż zwykła pralka :P

    Czyli tobie też się demokracja nie podoba. PRZYJACIELU ;-)

    W jaką stronę chciałbyś zmierzać?

  • 9. Data: 2024-04-14 13:22:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uvgc9i$jvb$2$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > Chciałbyś zmienić obecny ustrój polityczny na jaki?
    >
    > Bo chyba chciałbyś zmiany skoro masz takie złe zdanie o
    > inteligentnych wykształconych ludziach należących do partii
    > politycznych

    wypierdalaj młotku na pl.soc.polityka :)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 10. Data: 2024-04-14 16:29:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > wypierdalaj

    A mógł się nie przedstawiać że jest tym od gwiazdek ;-)