  • 1. Data: 2024-04-09 23:43:38
    Temat: nadchodzi plebs
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Czy Polska stanie się drugą Anglią?
    Znając Polaków szybko dogoni a nawet przewyższy.

    Odchudzanie z kości na ości.

    "Na mniejszej liczbie miejsc parkingowych moim zdaniem zyskuja
    wszyscy. Preferencje klientów sie zmieniaja. Im mlodsze pokolenie,
    tym mniejsza potrzeba posiadania samochodu"

    https://finanse.wp.pl/bedzie-mniej-parkingow-dewelop
    erzy-polacy-coraz-mniej-potrzebuja-aut-7015043523546
    016a

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2024-04-10 08:45:03
    Temat: Re: nadchodzi plebs
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 9.04.2024 o 23:43, PiteR pisze:
> [...]
    >
    > Odchudzanie z kości na ości.
    >
    > "Na mniejszej liczbie miejsc parkingowych moim zdaniem zyskuja
    > wszyscy. Preferencje klientów sie zmieniaja.
    Taa 'preferencje', pierdolenie pismaka, miasta są zatłoczone, nie ma
    gdzie zaparkować, korki coraz większe a ten pieprzy o preferencjach. To
    włodarze robią wszytko aby aut było w miastach jak najmniej.
    Ale na prowincji to nie przejdzie bo brakuje sprawnej komunikacji
    publicznej, więc i miasta będą nadal zatłoczone przyjezdnymi.

    >Im mlodsze pokolenie,
    > tym mniejsza potrzeba posiadania samochodu"
    Bo ich po prostu nie będzie stać, wystarczy zobaczyć ile kosztują nowe,
    a dla dewelopera to dodatkowa kasa jak nie musi robić tak dużego
    parkingu jak by normalnie musiał zrobić.

    --
    Janusz

  • 3. Data: 2024-04-10 09:18:04
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 09.04.2024 o 23:43, PiteR pisze:
    > tym mniejsza potrzeba posiadania samochodu"

    Samochody są cholernie drogie/drogie w utrzymaniu i to nie preferencja
    tylko dostosowanie się do narzuconych ekofaszystowskich ideologii

    Ci ekofaszyści sprytnie tłumaczą swoje WIZJE że to ludzie tak chcą.

    To jest BEZCZELNE KŁAMSTWO

  • 4. Data: 2024-04-10 10:01:33
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 10.04.2024 o 09:18, _Master_ pisze:

> [...]
    > tylko dostosowanie się do narzuconych ekofaszystowskich ideologii
    >
    > Ci ekofaszyści sprytnie tłumaczą swoje WIZJE że to ludzie tak chcą.

    No popatrz, Masterku - nikt nie zauważył a ty tak. No i oczywiście dałeś
    stanowczy odpór. Teraz ekofaszyści robią w portki ze strachu :)

  • 5. Data: 2024-04-10 11:09:22
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 10.04.2024 o 10:01, Jacek pisze:

    > No popatrz, Masterku - nikt nie zauważył a ty tak. No i oczywiście dałeś
    > stanowczy odpór. Teraz ekofaszyści robią w portki ze strachu :)

    Kaczyński podobno sra podwójnie w pory bo przegrał2 razy wybory ;-)

    Moja reakcja to tylko zdrowa odpowiedź na propagandę ekofaszystowską
    która sobie przyjmuje za pewnik jakieś PRAWY OBJAWIONE z którymi nie
    można dyskutować BO TAK.

    A potem pożyteczni idioci powtarzają to tysiące razy.

    To może taka uwaga o ekofaszystach.

    Oni uspokajają że technologia tak pójdzie do przodu że będzie nas stać
    na elektromobilność.

    Ale jak się ich zapytasz dlaczego tych pierdylionów nie wydać na badania
    naukowe aby w sposób normalny i logiczny przejść na zieloną energię to
    odpowiadają NIE.

    Tylko KARAMI NAKAZAMI PODATKAMI będą to robić BO TAK.

    Nie można tego skoooorwysyństwa pozostawiać bez odpowiedzi

  • 6. Data: 2024-04-10 14:48:40
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.04.2024 o 08:45, Janusz pisze:

> [...]
    > Ale na prowincji to nie przejdzie bo brakuje sprawnej komunikacji
    > publicznej, więc i miasta będą nadal zatłoczone przyjezdnymi.

    Ale to miasta nie są jednorodne. W centrach dużych miast są problemy z
    parkowaniem, ale na peryferiach i w małych już nie, transport miejski
    nie jest w stanie zastąpić samochodu. I z centrów nie korzysta prowincja
    tylko tak samo ludzie z peryferiów. Parkingi przy mieszkaniach nic do
    tego nie mają. Bo ludzie musieliby się zupełnie wyzbyć samochodu a nie
    tylko w mieście poruszać się transportem miejskim. A tak nie jest.

    > Bo ich po prostu nie będzie stać, wystarczy zobaczyć ile kosztują nowe,
    > a dla dewelopera to  dodatkowa kasa jak nie musi robić tak dużego
    > parkingu jak by normalnie musiał zrobić.

    Niekoniecznie, developer na wszystkim zarabia i jak ma więcej okazji to
    więcej zarabia. Barierą może być jedynie cena, że po prostu nie ma
    chętnych. No ale jak się ma do wybory dwa mieszkania, jedno starsze bez
    miejsca a jedno nowe z miejscem to raczej uda się to z miejcem sprzedać
    drożej i na tym zarobić.

  • 7. Data: 2024-04-10 19:30:25
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 10.04.2024 o 14:48, io pisze:

    > Ale to miasta nie są jednorodne.
    Wiadomo.

    >W centrach dużych miast są problemy z
    > parkowaniem, ale na peryferiach i w małych już nie,
    No niekoniecznie, tu nie można generalizować, jest różnie ale na pewno
    łatwiej niż w centrum.

    transport miejski
    > nie jest w stanie zastąpić samochodu. I z centrów nie korzysta prowincja
    > tylko tak samo ludzie z peryferiów.
    Ale peryferiom jest łatwiej dojechać zbiórkomem niż prowincji.

    >Parkingi przy mieszkaniach nic do
    > tego nie mają. Bo ludzie musieliby się zupełnie wyzbyć samochodu a nie
    > tylko w mieście poruszać się transportem miejskim. A tak nie jest.
    No ale pismaki piszą że chcą się wyzbyć a jak nie, to miasto im chętnie
    'pomoże'.

    > Niekoniecznie, developer na wszystkim zarabia i jak ma więcej okazji to
    > więcej zarabia.
    Jesteś deweloperem?

> [...]
    > chętnych. No ale jak się ma do wybory dwa mieszkania, jedno starsze bez
    > miejsca a jedno nowe z miejscem to raczej uda się to z miejcem sprzedać
    Nie, więcej zarobi jak zamiast X miejsc parkingowych zrobi X/3 a na tym
    pozostałym placu wybuduje dodatkowy blok.
    I tak to się zapewne skończy, brak wymogu minimalnej ilości miejsc
    parkingowych.
    I nie muszę szukać daleko przykładów, na znanym mi osiedlu z wielkiej
    płyty zostały zabudowane dodatkowe bloki na własnie na takich
    dodatkowych terenach, był trochę większy parking to go już nie ma. Mnie
    to już nie boli bo tam nie mieszkam ale wkurw ludzi tam mieszkających
    był ostry, ale spółdzielnie u nas to państwo w państwie, sprzedali i tyle.

    --
    Janusz

  • 8. Data: 2024-04-10 20:26:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 10.04.2024 o 19:30, Janusz pisze:

> [...]
    > łatwiej niż w centrum.
    >

    > transport miejski
    > Ale peryferiom jest łatwiej dojechać zbiórkomem niż prowincji.

    Łatwiej zbiorkomem jest dojechać temu z prowincji bo może zostawić
    samochód na peryferiach w dowolnym miejscu a nie tylko tam, gdzie akurat
    mieszka.

    > No ale pismaki piszą że chcą się  wyzbyć a jak nie, to miasto im chętnie
    > 'pomoże'.

    Piszą by czytali, nie musi być prawdziwe ani mieć sens.

> [...]
    > to już nie boli bo tam nie mieszkam ale wkurw ludzi tam mieszkających
    > był ostry, ale spółdzielnie u nas to państwo w państwie, sprzedali i tyle.

    Widać ludzie nie chcieli płacić za te miejsca tyle ile za mieszkanie.
    Jak wybrali tak mają.

  • 9. Data: 2024-04-11 11:01:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Apr 2024 11:09:22 +0200, _Master_ wrote:

    > Kaczyński podobno sra podwójnie w pory bo przegrał2 razy wybory ;-)

    Kiedy znowu wygrał. Najlepszy wynik ... a jednak przegrał :-)

    J.

  • 10. Data: 2024-04-11 12:05:08
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Prawo o obowiązkowej liczbie miejsc parkingowych na mieszkańca powinno obowiązywać w
    takich przypadkach.
    Ale przecież posłowie radni itp. mają inny interes.

    -----