  • 1. Data: 2016-08-02 11:16:16
    Temat: A1 - kolejni łowcy nagrody Darwina
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    5 niepełnosprytnych próbowało ominąć korek po kolizji
    http://www.tvn24.pl/lodz-piec-aut-pod-prad-na-a1-pol
    icja-szuka-kierowcow,665365,s.html

  • 2. Data: 2016-08-02 11:23:16
    Temat: Re: A1 - kolejni łowcy nagrody Darwina
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw P." napisał w wiadomości
    >5 niepełnosprytnych próbowało ominąć korek po kolizji
    >http://www.tvn24.pl/lodz-piec-aut-pod-prad-na-a1-po
    licja-szuka-kierowcow,665365,s.html

    Hm, jakbys _stal_ w _korku_ na austrostradzie 50m za zjazdem, to kto
    wie co by bylo dalej.

    Mowisz, ze bys grzecznie stal ? A jakby to bylo 10m za krawedzia
    barierki ? :-)

    J.

  • 3. Data: 2016-08-02 12:02:26
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2016-08-02 o 11:23, J.F. pisze:
> [...]
    > co by bylo dalej.
    >
    > Mowisz, ze bys grzecznie stal ? A jakby to bylo 10m za krawedzia

    To bym cofał, a nie zawracał, jak te debile...
    T.

  • 4. Data: 2016-08-02 12:06:13
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 sierpnia 2016 11:23:21 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

> [...]
    > wie co by bylo dalej.
    >
    > Mowisz, ze bys grzecznie stal ? A jakby to bylo 10m za krawedzia

    Na autostradzie? Poważnie pytasz? Tych pięciu na pewno nie stało 10 czy 50m za
    krawędzią, a zresztą nawet gdyby stało, to nie usprawiedliwia niczego. W tunelu też
    byś zawracał? Nieraz przegapiłem zjazd z s-ki czy autostrady, ale wolałem zrobić parę
    km więcej, niż wpaść na tak idiotyczny pomysł...

    pozdr
    Przemek

  • 5. Data: 2016-08-02 13:44:04
    Od: twistedme <t...@o...pl>

> [...]
    > co by bylo dalej.
    >
    > Mowisz, ze bys grzecznie stal ? A jakby to bylo 10m za krawedzia

    No i co się takiego stało? Przecież jechali bokiem, podczas gdy reszta
    stała w korku.

    Chyba widać różnice tego przypadku od tych jak ktoś wjeżdżał zjazdem i
    pruł środkiem pasa 120km/h pod prąd.

    Najlepszy ten "filmowiec" pewnie szczytował razem z tym klaksonem. Żenada.

  • 6. Data: 2016-08-02 13:47:49
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2016-08-02 o 13:44, twistedme pisze:
> [...]
    > pruł środkiem pasa 120km/h pod prąd.
    >
    > Najlepszy ten "filmowiec" pewnie szczytował razem z tym klaksonem. Żenada.

    Ciekawe czy reporter 24 dostanie mandat za jazdę lewym pasem.

  • 7. Data: 2016-08-02 14:33:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > barierki ? :-)
    >
    >Na autostradzie? Poważnie pytasz?
    >Tych pięciu na pewno nie stało 10 czy 50m za krawędzią,

    Na filmie widac ic w tej odleglosci, co bylo wczesniej - nie wiadomo.

> [...]
    >Nieraz przegapiłem zjazd z s-ki czy autostrady, ale wolałem zrobić
    >parę km więcej, niż wpaść na tak idiotyczny pomysł...

    Ale pytanie dotyczylo STANIA W KORKU, a nie przegapienia zjazdu na
    ruchliwej autostradzie :-)

    J.

  • 8. Data: 2016-08-02 14:35:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >To bym cofał, a nie zawracał, jak te debile...

    Rozsadnie ... ale znaczy sie jednak, ze bys nie stal.
    Ty bys nie stal, oni nie stali, ale oni debile :-)

    J.

  • 9. Data: 2016-08-02 17:04:14
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    No i co by mi się stało, jakbym postał te kilka, kilkanaście minut w jakimś
    zakichanym korku?
    Tym razem,wyglądało to mało groźnie, ale nie jeden raz widziałem podobne, idiotyczne
    zachowanie na drodze. I każdy pewnie miał stosowne powody ku temu.

  • 10. Data: 2016-08-02 17:08:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw P." napisał w wiadomości grup
    >No i co by mi się stało, jakbym postał te kilka, kilkanaście minut w
    >jakimś zakichanym korku?

    A kilka godzin nie laska ?

    A sprawdziles ile masz paliwa i czy klima na tych pare godzin bedzie ?
    :-)

    J.