  • 1. Data: 2016-07-31 20:00:49
    Temat: Pilot sterujący centralnym zamkiem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Auto ma centralny zamek ale nie ma pilota - chciałbym więc dokupić cos
    uniwersalnego i założyć.
    Może ktoś polecic jakis sprawdzony zestaw z alledrogo lub innego miejsca?

  • 2. Data: 2016-07-31 21:28:33
    Temat: Re: Pilot sterujący centralnym zamkiem
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-07-31 o 20:00, Budzik pisze:
    > Auto ma centralny zamek ale nie ma pilota - chciałbym więc dokupić cos
    > uniwersalnego i założyć.
    > Może ktoś polecic jakis sprawdzony zestaw z alledrogo lub innego miejsca?

    najtaniej to najtanszy alarm z allegro i znalezc przekaźniki sterujące
    centralnym. 5 przewodów i masz centrlany na pilota:)

  • 3. Data: 2016-07-31 21:46:28
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 31.07.2016 o 20:00, Budzik pisze:
    > Auto ma centralny zamek ale nie ma pilota - chciałbym więc dokupić cos
    > uniwersalnego i założyć.
    > Może ktoś polecic jakis sprawdzony zestaw z alledrogo lub innego miejsca?

    możesz spokojnie kupić zdalne sterowanie do auta z centralnym, ale
    zamontować coś takiego - wbrew pozorom - to może być trudne zadanie.
    Jakie to auto?

    ToMasz

  • 4. Data: 2016-07-31 22:03:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Auto ma centralny zamek ale nie ma pilota - chciałbym więc dokupić
    > cos uniwersalnego i założyć.
    > Może ktoś polecic jakis sprawdzony zestaw z alledrogo lub innego
    > miejsca?

    Patrz na piloty. Przyciski z twardego plastiku albo metalowe. Druga sprawa to
    zasięg. Podłącz delikatnie do zapalniczki, na siedzeniu połóż i jakaś mała
    żarówka 5W jako sygnalizacja. Pojedź wieczorem tam gdzie jest dużo zakłóceń np
    pod centrum handlowe i sprawdź zasięg. Jeśli zasięg marny to szybko odeślij.

    ten mi sie podoba

    http://allegro.pl/uniwersalny-sterownik-centralnego-
    zamka-2-piloty-i5689342289.html

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 6. Data: 2016-07-31 23:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > połóż i jakaś mała żarówka 5W jako sygnalizacja. Pojedź wieczorem tam
    > gdzie jest dużo zakłóceń np pod centrum handlowe i sprawdź zasięg.

    Dzieki, wezme chyba ten, bo własnie się zorientowałem, ze kiedys montowałem
    coś takiego w jednym aucie i zakład ktory to robił miał własnie takie w
    ofercie. I działa ok.

    http://allegro.pl/sterownik-zamka-centralnego-pilot-
    metal-migacze-hq-
    i6271010811.html
    http://allegro.pl/i6271010811.html

  • 5. Data: 2016-07-31 23:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > możesz spokojnie kupić zdalne sterowanie do auta z centralnym, ale
    > zamontować coś takiego - wbrew pozorom - to może być trudne zadanie.
    > Jakie to auto?

    Sam montować tego nie bede :)
    Fiat Doblo

  • 7. Data: 2016-07-31 23:11:42
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

> [...]
    >
    > Dzieki, wezme chyba ten, bo własnie się zorientowałem, ze kiedys
    > montowałem coś takiego w jednym aucie i zakład ktory to robił miał

    Gumowe przyciski się brzydko zużywają ale zawsze mozna kupić
    dwa zestawy ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 8. Data: 2016-07-31 23:21:28
    Od: f...@g...com

    Kupiłem teściowie najtańszy zestaw z Allegro i działa już że 3 lata aż miło, zasięg
    ma lepszy niż w moim citroenie fabryczny pilot. Zamontował u elektryka za 5 dych.

  • 9. Data: 2016-10-19 14:34:17
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

> [...]
    >
    > Dzieki, wezme chyba ten, bo własnie się zorientowałem, ze kiedys
    > montowałem coś takiego w jednym aucie i zakład ktory to robił miał

    Wracajac do tego tematu - kupiłem te plastikowe ktore proponował PiteR i
    mam do nich jedno zastrzezenie - sa bardzo delikatne, wkładasz do kieszeni
    i musisz bardzo uwazac zeby przypadkiem nie otworzyc autka.

    Te z gumowymi przyciskami sa jednak pod tym względem lepsze.

    Pytanie dodatkowe - w instrukcji jest napisane, ze maja one funkcje
    domykania okna - daja prad przez 30 sekund.
    Elektryk twierdzi, ze to bedzie działac tylko jeżeli centralny ma taka
    funkcje, mnie się wydaje ze na logikę skoro daja prad przez 30 sekund, to
    własnie po to zeby zakmac okna na pałe a nie przez sterownik w samochodzie,
    czyli ze trzeba by je podlaczyc bezposrednio do sterowania oknami. Dobrze
    mysle?

  • 10. Data: 2016-10-19 14:39:33
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 19.10.2016 o 14:34, Budzik pisze:

> [...]
    > czyli ze trzeba by je podlaczyc bezposrednio do sterowania oknami. Dobrze

    Źle myślisz.

    --
    Kaczin