  • 1. Data: 2019-08-02 14:46:02
    Temat: A1 otwarta od Częstochowy-Południe do Pyrzowic
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Na razie dla osobowych, żeby ciężarowe nie pchały się przez miasto
    (Częstochowę). Może obwodnica będzie gotowa do końca roku.

    https://www.facebook.com/autopolska2017/photos/a.142
    8785070753311/1741998982765250/?type=3&theater

    Na Targeo już jest, na Google Maps - jeszcze nie.
    https://www.facebook.com/autopolska2017/photos/a.142
    8785070753311/1742004812764667/?type=3&theater

    Zostanie zatem odcinek Tuszyn-Częstochowa.

    T.

  • 2. Data: 2019-08-02 15:45:02
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 2 sierpnia 2019 07:46:06 UTC-5 użytkownik T. napisał:
> [...]
    > https://www.facebook.com/autopolska2017/photos/a.142
    8785070753311/1742004812764667/?type=3&theater

    Niezle. Choc mam wrazenie ze czas przejazdu sie strasznie mocno nie zmieni w
    godzinach wieczonych.
    Jak tamtedy jezdzilem to po 18-tej korki byly tylko jak gdzies byly roboty drogowe.

    Ale droga sie przyda miastu, tak jak w lodzi nagle miasto odetchnie.

    > Zostanie zatem odcinek Tuszyn-Częstochowa.

    Ten odcinek to w sumie starczylo by wyasfaltowac i bylo by dobrze. No, jakby nieco
    podkopac i skrzyzowania zrobic bezkolizyjne to bylby wypas.
    Ale cos czuje ze rozgrzebia ten odcinek masakrycznie wiec przez najblizsze 2-3 lata
    zamiast szybciej podrozowac bedzie sie jezdzic wolniej przez notoryczne zwezki.

    Wiem, marudze. Ale gierkowka na tym odcinku wiele sie od autostrady nie rozni.
    Wywalac kupe kasy i czasu tylko na to zeby nieco poprawic to co jest jest letko bez
    sensu wg mnie.

  • 3. Data: 2019-08-02 20:14:47
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-08-02 o 15:45, s...@g...com pisze:

> [...]
    Wywalac kupe kasy i czasu tylko na to zeby nieco poprawic to co jest jest letko bez

    Już jest rozkopane i dużo zwolnień.
    Jak kogoś interesują detale - polecam
    https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1539
    297&highlight=autostrada&page=231

    A tu otwarty właśnie odcinek:

    https://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1815
    132&page=249

    T.

    Ps. Na razie jest słabo, bo żeby dojechać do/z nowego odcinka trzeba się
    przez Częstochowę przekopać, a z drugiego końca - na S1 jest podobno
    ruch wahadłowy w okolicach Mierzęcic.

  • 4. Data: 2019-08-02 20:40:27
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-02 14:46, T. wrote:
    > Na razie dla osobowych, żeby ciężarowe nie pchały się przez miasto
    > (Częstochowę). Może obwodnica będzie gotowa do końca roku.

    Na UMP jeszcze nie ma http://niusy.pl/@mapa.ump.waw.pl/a7o

    Na OSM jest do przed Częstochową zamiast za
    http://niusy.pl/@openstreetmap.org/a7p

  • 5. Data: 2019-08-03 00:01:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 2 Aug 2019 20:40:27 +0200, w <qi202u$nn4$1@news.icm.edu.pl>, kk
    <k...@o...pl.invalid> napisał(-a):

    > Na UMP jeszcze nie ma http://niusy.pl/@mapa.ump.waw.pl/a7o
    >
    > Na OSM jest do przed Częstochową zamiast za
    > http://niusy.pl/@openstreetmap.org/a7p

    A na http://traffic.naviexpert.pl ?
    Pewnie jest.

  • 6. Data: 2019-08-03 01:00:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-02 20:40, kk wrote:

    > Na UMP jeszcze nie ma http://niusy.pl/@mapa.ump.waw.pl/a7o
    >
    > Na OSM jest do przed Częstochową zamiast za
    > http://niusy.pl/@openstreetmap.org/a7p

    Aaa, bo to faktycznie jest do południa Częstochowy :-)

  • 7. Data: 2019-08-03 01:06:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a7q

  • 8. Data: 2019-08-06 13:51:02
    Od: gowit <w...@g...com>

    Czy ktoś już jechał drogą 908 (Gościnną) i skręcał na rondzie w łącznik z autostradą
    A1 . Czy wjazd jest przejezdny ?

  • 9. Data: 2019-08-06 14:40:12
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 06.08.2019 o 13:51, gowit pisze:
    > Czy ktoś już jechał drogą 908 (Gościnną) i skręcał na rondzie w łącznik z
    autostradą A1 . Czy wjazd jest przejezdny ?

    Wszystko jest przejezdne oprócz skrętu w Częstochowie z jedynki w
    Jagiellońską:
    https://goo.gl/maps/5xaDj7o5MKLLofKk7

    MJ