  • 1. Data: 2019-08-03 11:37:23
    Temat: Lokalizacja gniazda diagnostycznego
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@youtube.com/a7r

    http://niusy.pl/@youtube.com/a7s

    Wzruszyłem się :-)

  • 2. Data: 2019-08-03 15:43:33
    Temat: Re: Lokalizacja gniazda diagnostycznego
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 03.08.2019 o 10:37, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@youtube.com/a7r
    >
    > http://niusy.pl/@youtube.com/a7s
    >
    > Wzruszyłem się :-)

    spoko, dostęp np. do bezpiecznika światła mijania jest lepszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=LCKUZ8uHpDY
    wiem, bo raz kupiłem Renault zamiast samochodu ;)

    Lukasz

  • 3. Data: 2019-08-03 20:10:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-03 15:43, ddddddddddddd wrote:

    > spoko, dostęp np. do bezpiecznika światła mijania jest lepszy:
    > https://www.youtube.com/watch?v=LCKUZ8uHpDY

    Niezłe ale ... zła kolejność przykręcania klem

    > wiem, bo raz kupiłem Renault zamiast samochodu ;)

    Nie wiem czemu w Megance tak jest

  • 4. Data: 2019-08-04 00:34:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 3 Aug 2019 14:43:33 +0100, w <qi432c$rbu$1@dont-email.me>, ddddddddddddd
    <d...@f...pl> napisał(-a):

    > spoko, dostęp np. do bezpiecznika światła mijania jest lepszy:
    > https://www.youtube.com/watch?v=LCKUZ8uHpDY

    Nie wierzę :)

  • 5. Data: 2019-08-06 05:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Nie wierzę :)

    Zeby nie było ze dzis to chujnia a kiedys było dobrze - w mercedesie 207D
    zeby wymienic zarówke - trzeba było sporo przodu rozebrac... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 6. Data: 2019-08-06 09:14:43
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 03.08.2019 o 23:34, r...@k...pl pisze:

    > Nie wierzę :)

    to tutorial dla tych co lubią swoje Renault... ja dostałem się do tych
    bezpieczników szybciej, luzując i naciągając podstawę akumulatora
    (stwierdziłem że najwyżej się połamie...)
    ale to było "auto" które byłoby warte tyle samo, niezależnie od
    uszkodzeń (co by nie było, jak ma MOT czyli przegląd ważny rok, to jest
    warte 500 funtów ;)
    Dzięki temu wiem jakiej marki auta nigdy nie kupię ;)

    Lukasz

  • 7. Data: 2019-08-06 13:50:39
    Od: Iglo <I...@o...pl>

    Przeczytawszy treść, a zelaszcza koniec myślałem, że to Cavallino ;)

  • 8. Data: 2019-08-06 18:43:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 06-08-2019 o 13:50, Iglo pisze:
    > Przeczytawszy treść, a zelaszcza koniec myślałem, że to Cavallino ;)

    Każdy trzeźwo myślący człowiek dojdzie w końcu do podobnych wniosków.

    BTW: w Megane II żarówkę wymieniało się po zdjęciu kola, przez malutką
    klapkę w nadkolu.

  • 9. Data: 2019-08-07 23:27:24
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-06 09:14, ddddddddddddd wrote:

> [...]
    > warte 500 funtów ;)
    > Dzięki temu wiem jakiej marki auta nigdy nie kupię ;)

    Pasmo nieszczęść

    https://www.youtube.com/watch?v=Gf41WSK4f3I :-)

    Aczkolwiek większości użytkowników Renault jakoś to nie spotyka...