  • 1. Data: 2013-01-17 11:38:07
    Temat: A2 podwyżka i nowe bramki
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Żeby nie było za tanio, od 2 stycznia 2013 podwyżka
    z 0,28 zł/km na 0,30 zł/km dla samochodów osobowych.
    Uruchomiono też stację poboru opłat na węźle Słupca, tak więc koniec
    omijania bramki w Lądku.
    Szkoda, czasem omijałem bo i tak zjeżdżałem na stację Shella po tańsze
    paliwko.
    Źródło:
    http://autostrada-a2.pl/pl/dla-kierowcow/aktualnosci
    /213/od-2-stycznia-2013r.-zmiana-stawek-oplat-za-prz
    ejazd-na-a2-nowy-tomysl---konin

  • 2. Data: 2013-01-17 11:44:21
    Temat: Re: A2 podwyżka i nowe bramki
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-17 11:38, spider wrote:

    > Żeby nie było za tanio, od 2 stycznia 2013 podwyżka
    > z 0,28 zł/km na 0,30 zł/km dla samochodów osobowych.

    Napewno wplynie to na "poprawe" bezpieczenstwa w regionie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2013-01-17 12:18:48
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "elmer radi radisson" <r...@s...spam.wireland.or
    g>
    schrieb im Newsbeitrag news:kd8km9$k27$1@portraits.wsisiz.edu.pl...

    > Napewno wplynie to na "poprawe" bezpieczenstwa w regionie.

    I jeszcze skurwysyny bezczelnie piszą:

    " Cena w wysokości 0,30 PLN za km autostrady jest porównywalna ze stawkami
    na innych autostradach koncesyjnych w Europie:

    Francja - średnio 0,31 PLN za km
    Włochy - średnio 0,29 PLN za km
    Portugalia - średnio 0,30 PLN za km"

    Może jeszcze podali by ile w porównaniu z Polską w tych krajach się zarabia?

  • 4. Data: 2013-01-17 12:24:17
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    Namotali tylko, powinni wreszcie zrobić system zamknięty na całym
    odcinku. Teraz jak ktoś zechce zjechać na węźle Słupca tylko na stację
    Shella to będzie go to dodatkowo kosztowało 6 zeta :) Chyba że będzie
    się dało wjechać z biletem z Lądka w stronę Poznania. Ktoś wie jak to
    teraz działa?

  • 5. Data: 2013-01-17 12:27:14
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andy Niwinski" napisał w wiadomości grup

    > Może jeszcze podali by ile w porównaniu z Polską w tych krajach się
    > zarabia?

    A jakie to ma znaczenie? Co ty komunista? Czy jak idziesz do sklepu po nowy
    telewizor to też chcesz płacić trzy razy mniej niż Francuz bo mniej
    zarabiasz?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 6. Data: 2013-01-17 12:32:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 17 Jan 2013 12:24:17 +0100 osobnik zwany spider
    napisał:

    > Namotali tylko, powinni wreszcie zrobić system zamknięty na całym
    > odcinku. Teraz jak ktoś zechce zjechać na węźle Słupca tylko na stację
    > Shella to będzie go to dodatkowo kosztowało 6 zeta :)

    to jak we Włoszech. żeby dojechać do jedynej w okolicy stacji z gazem
    musiałem wjechać na autostradę. za 100m skasowali 2 Euro.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2013-01-17 12:36:58
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-17 12:27, Ergie wrote:

    > A jakie to ma znaczenie? Co ty komunista? Czy jak idziesz do sklepu po
    > nowy telewizor to też chcesz płacić trzy razy mniej niż Francuz bo mniej
    > zarabiasz?

    Ale to przeciez to zarzadcy autostrady pierwsi zaczeli porownywanie z
    innymi krajami, najwyrazniej chcac sobie poprawic samopoczucie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 8. Data: 2013-01-17 13:11:30
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup

    > Ale to przeciez to zarzadcy autostrady pierwsi zaczeli porownywanie z
    > innymi krajami, najwyrazniej chcac sobie poprawic samopoczucie.

    Ty tak na poważnie?
    Co dziwnego jest w podaniu do wiadomości, że za ten sam produkt gdzie
    indziej płaci się tyle samo?

    Dobrze, że to podali bo inaczej znowu odezwie się jakiś kretyn który będzie
    powtarzał bzdury o najdroższych autostradach na świecie, tak jak co jakiś
    czas ktoś podaje bzdury o najdroższym paliwie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 9. Data: 2013-01-17 13:12:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 17 Jan 2013 13:11:30 +0100, Ergie

    > Dobrze, że to podali bo inaczej znowu odezwie się jakiś kretyn który będzie
    > powtarzał bzdury o najdroższych autostradach na świecie, tak jak co jakiś
    > czas ktoś podaje bzdury o najdroższym paliwie.

    Nieznaszsię! On mniej zarabia, więc więcej płaci! Elementarne!

    --
    Pozdor Myjk

  • 10. Data: 2013-01-17 14:00:41
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2013-01-17 13:11, Ergie wrote:

    > Ty tak na poważnie?
    > Co dziwnego jest w podaniu do wiadomości, że za ten sam produkt gdzie
    > indziej płaci się tyle samo?

    A od kiedy to jakas regula jest, takie podawanie porownan cen z innymi
    krajami? Ani PKP, ani miejscy przewoznicy jakos tego w ten sposob nie
    podaja, ani zaden inny uslugodawca. Poza tym, to nie jest zaden
    miarodajny wskaznik dla nabywcy uslugi. Natomiast jak najbardziej
    wyglada jako proba tlumaczenia sie.

    --

    memento lorem ipsum