  • 1. Data: 2018-11-20 15:55:07
    Temat: ABS - zgrzytanie?
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Takie podstawowe pytanie. Jeżdżę czasami pewnym kilkunastolatkiem.
    Objawem działania ABS jest zgrzytanie(najlepiej mi pasuje to określeni) z
    okolic pedału hamulca. No w każdym razie na pewno nie jest to zgrzytanie
    pochodzące z zew - z kół itp.
    Pedał wtedy może lekko taki reaguje drganiem.
    Czy taki odgłos to normalka?

  • 2. Data: 2018-11-20 16:00:44
    Temat: Re: ABS - zgrzytanie?
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 20 Nov 2018 14:55:07 +0000, pueblo wrote:

> [...]
    > zgrzytanie pochodzące z zew - z kół itp.
    > Pedał wtedy może lekko taki reaguje drganiem.

    Miałem identycznie zarówno w Smartach, Pandzie i Jumpym. Nigdy nie
    zastanawiałem się, czy normalne - uznałem że tak ma być :)

    Mateusz

  • 3. Data: 2018-11-20 16:33:14
    Od: z <...@...pl>

    W obecnym samochodzie też zgrzyta i to przeraźliwie.
    W poprzednim miło bulgotało ;-)

  • 4. Data: 2018-11-20 16:51:08
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj z, 20 lis 2018 w news:5bf4293b$0$524$65785112@news.neostrada.pl
    napisałeś/aś:

    > W obecnym samochodzie też zgrzyta i to przeraźliwie.
    > W poprzednim miło bulgotało ;-)

    Aaa, no to ok. Ważne że najwidoczniej ABS działa.

  • 5. Data: 2018-11-20 16:53:52
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    pueblo <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > okolic pedału hamulca. No w każdym razie na pewno nie jest to zgrzytanie

    Mam tak samo w Yarisie, dźwięk jakbyś gwoździe do młynka wrzucił. Podobno
    normalne.

  • 6. Data: 2018-11-21 20:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pueblo n...@n...pl ...

> [...]
    > jest to zgrzytanie pochodzące z zew - z kół itp.
    > Pedał wtedy może lekko taki reaguje drganiem.

    Tak, dokładnie tak to działa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kiedy delektujemy się dziwnym i egzotycznym pięknem kwiatów - zdrowo

  • 7. Data: 2018-11-22 03:56:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-20, pueblo <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > pochodzące z zew - z kół itp.
    > Pedał wtedy może lekko taki reaguje drganiem.

    Zadałem podobne pytanie jakiś czas temu na pl.rec.motocykle, bo miałem
    podobny problem :) Tak, to normalne, ale nie wiem gdzie to chrobocze. Na
    chłopski rozum jednak przy kołach.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2018-11-22 13:44:00
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marcin Debowski <a...@i...zoho.com> wrote:

    > Zadałem podobne pytanie jakiś czas temu na pl.rec.motocykle, bo miałem
    > podobny problem :) Tak, to normalne, ale nie wiem gdzie to chrobocze. Na
    > chłopski rozum jednak przy kołach.

    Wydaje mi się, że raczej w pompie, ale głowy nie dam.

  • 9. Data: 2018-11-22 13:45:19
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Wydaje mi się, że raczej w pompie, ale głowy nie dam.

    (pompie od ABS oczywiście, nie hamulcowej)

  • 10. Data: 2018-11-23 07:21:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-11-22, Queequeg <q...@t...no1> wrote:

    > Wydaje mi się, że raczej w pompie, ale głowy nie dam.

    Ciekawe co tam tak chrobocze/charczy i robi zły PR ABSom.

    --
    Marcin