  • 11. Data: 2014-02-24 16:56:27
    Temat: Re: AC - Zawyzona wartosc wraku
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 24.02.2014 15:34, Ergie pisze:
    > Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup

    > Zaproponował bo do niego napisałeś czy sam od siebie? A jeśli napisałeś
    > to formalne odwołanie czy zwykłe zapytanie?

    Zadzwoniłem i powiedziałem, że wycena mi się nie podoba i nie wiem skąd
    taka... Pani odpowiedziała, że to cena z jakieś aukcji, a następnego
    dnia otrzymałem pismo z danymi oferenta, które było wysłane przed moim
    telefonem. Tak, czy siak bym je więc dostał.

    --
    anacron
    aba/

  • 12. Data: 2014-02-24 17:56:49
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > Jak należy napisać odwołanie są jakieś gotowce czy trzeba iść do prawnika?

    mnie się udało podwyższyć cenę przed wypadkiem. tzn napisałem że auto
    miało kilka nowych części, ( a nie13 letnich), klime automatyczną,
    oryginalny bagażnik i takie tam pierdoły. na wszystko faktury, zdjęcia,
    nawet screenshot z katalogu części producenta. podwyższyli o parę stów.
    Dopłacili. Tłumaczyłem również, że wrak może i jest coś watry, ale mnie
    go na części rozebrać i sprzedać nie wolno, a sprzedany jako całość tak
    i tak zostanie najpierw wypatroszony, potem ukradziony. jeśli
    ubezpieczyciel uważa że ktoś go kupi za tą cene, proszę o taką ofertę.
    Dostałem linka do "aukcji" mojego wraku, ale nikt go nie chciał kupić, i
    najwyższa oferta była niższa od tego co zaproponowali o parę stów.
    również dopłacili tą różnice. procentowo - dużo zyskałem. mimo to jestem
    i tak mocno niezadowolony z takiego przebiegu sprawy. W twoim przypadku
    może byłoby warto poszukać firmy, która "odkupi" prawo do procesowania
    się z ubezpieczycielem. Ale to im i Tobie się musi opłacać, a to zależy
    od wartości pojazdu. w moim przypadku ( 4600zł) nie było o czym rozmawiać.

    ToMasz