  • 1. Data: 2010-06-26 13:52:18
    Temat: [AC] czy ktoś odzyskiwał pieniądze za opone i felgę?
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    Witam.
    Rozwaliłem opone i felgę na dziurze - nie dało sie ją ominąć. Pojechałem
    dalej, myślałem ze nic sie nie stało - jednak rantem zachaczyło koło o
    asfalt i opona bedzie do wymiany+felga uszkodzona.
    Pytanie - czy ktoś odzyskał pieniądze za koło z AC (allianz)?
    W OWU pisze ze sama opona nie podlega ubezpieczeniu(?), natomiast felga
    wynika że tak...Czy dostanę tylko zwrot pieniedzy za felge? Pytanie kieruje
    do praktyków....

    --
    mirek

  • 2. Data: 2010-06-26 14:06:40
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Sat, 26 Jun 2010 13:52:18 +0200, mirek napisał(a):

    > W OWU pisze ze sama opona nie podlega ubezpieczeniu(?), natomiast felga
    > wynika że tak...Czy dostanę tylko zwrot pieniedzy za felge? Pytanie kieruje
    > do praktyków....

    Pytanie o ile wzrośnie cena składki i czy czasmi nie będzie większa niż
    cena nowej felgi ?

    P.S. A może jednak trzeba było spróbować dochodzić odszkodowania od
    zarządcy drogi ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 3. Data: 2010-06-26 14:09:48
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > Pytanie o ile wzrośnie cena składki i czy czasmi nie będzie większa niż
    > cena nowej felgi ?

    Wg OWU nie wzrosnie cena składki

    > P.S. A może jednak trzeba było spróbować dochodzić odszkodowania od
    > zarządcy drogi ?

    Nie myślałem ze aż tak to bedzie wyglądać i sie nie zatrzymywałem. Poza tym
    byłem umówiony i nie mogłem czekać na policję 2h....;/

  • 4. Data: 2010-06-26 15:39:37
    Temat: Re: [AC] czy kto? odzyskiwa? pieni?dze za opone i felg??
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-06-26 13:52, mirek pisze:
    > Witam.
    > Rozwali?em opone i felg? na dziurze - nie da?o sie j? omin??. Pojecha?em
    > dalej, my?la?em ze nic sie nie sta?o - jednak rantem zachaczy?o ko?o o
    > asfalt i opona bedzie do wymiany+felga uszkodzona.
    > Pytanie - czy kto? odzyska? pieni?dze za ko?o z AC (allianz)?
    > W OWU pisze ze sama opona nie podlega ubezpieczeniu(?), natomiast felga
    > wynika ?e tak...Czy dostan? tylko zwrot pieniedzy za felge? Pytanie kieruje
    > do praktyk?w....
    >
    > --
    > mirek

    Za: oponę, felgę, wahacz, łożysko, prawy przód w C63AMG

    Szkoda łącznie prawie 10000 PLN z AC w PZU.

  • 5. Data: 2010-06-26 16:47:41
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2010-06-26 15:39, megrims pisze:

    > Za: oponę, felgę, wahacz, łożysko, prawy przód w C63AMG

    Jaki był stopień zużycia opony, zwrócili Ci za jedną czy za obie?

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)

  • 6. Data: 2010-06-26 18:33:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "mirek" <a...@S...com> wrote in message

    > Wg OWU nie wzrosnie cena składki

    A udział własny masz jaki w umowie?
    Bo cena felgi to zwykle nie jest dużo i udział własny często większy.

  • 7. Data: 2010-06-26 19:34:32
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > Za: oponę, felgę, wahacz, łożysko, prawy przód w C63AMG
    >

    > Szkoda łącznie prawie 10000 PLN z AC w PZU.

    dzieki

  • 8. Data: 2010-06-26 19:35:10
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > A udział własny masz jaki w umowie?
    > Bo cena felgi to zwykle nie jest dużo i udział własny często większy.
    nie mam udzialu.
    cena felki 17=400zl

  • 9. Data: 2010-06-26 21:34:41
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-06-26 16:47, czak norris pisze:

    > Jaki był stopień zużycia opony, zwrócili Ci za jedną czy za obie?

    Zimówki przód. Przy C63 raczej nie były zajechane. Miały zrobione
    3000 km i to tylko trasa. Ta jedna opona nawet nie była uszkodzona,
    tyle że kawałek kutej felgi odpadł więc....
    Drugą taką samą z tej samej serii kupiłem, aby mieć komplet.
    Teraz mam cztery zimówki na przód :D

  • 10. Data: 2010-06-28 16:20:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > nie mam udzialu.

    No to musisz sporo przepłacać za składki A/C...

    > cena felki 17=400zl

    No to przykre...