  • 1. Data: 2009-06-30 19:15:05
    Temat: opencc
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Nie wiem czy wiecie ale ze strony AMD dla developerow
    idzie sciagnac opensourcowy kompilator c++ i fortrana 90.
    Bawil sie ktos nim i moze napisac jak on dziala ?
    Mi sie wysypuje z jakims tajemniczym komunikatem o wewnetrznym bledzie,
    ale moze binarka dobrze dziala (nie mam redhata pod reka zeby
    sprawdzic).

    --
    pozdrawia
    yorgus

  • 2. Data: 2009-07-01 18:01:20
    Temat: Re: opencc
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Dnia Tue, 30 Jun 2009 19:15:05 +0000 (UTC), yorgus <y...@t...pl> napisał:
> [...]
    > Mi sie wysypuje z jakims tajemniczym komunikatem o wewnetrznym bledzie,
    > ale moze binarka dobrze dziala (nie mam redhata pod reka zeby

    odpowiem sam sobie - sprawdzilem binarke, dziala. Prosty program mnozacy
    macierz przez wektor jest okolo 35% szybszy na tym opencc w porownaniu
    do gcc 4.3. W obu wypadkach uzylem opcji -03 -msse3 .

    --
    pozdrawia
    yorgus

  • 3. Data: 2009-07-04 23:32:49
    Od: "Mariusz Marszałkowski" <b...@W...gazeta.pl>

    yorgus <y...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > macierz przez wektor jest okolo 35% szybszy na tym opencc w porownaniu
    > do gcc 4.3. W obu wypadkach uzylem opcji -03 -msse3 .

    Szybszy jest tylko na prockach AMD czy innych też? Kompilator C++ jest na tyle
    dobry żeby skompilował np. bibliotekę QT?

  • 4. Data: 2009-07-05 18:09:21
    Od: Andrzej Zawadzki <a...@g...com>

    On 5 Lip, 01:32, "Mariusz Marszałkowski" <b...@W...gazeta.pl>
    wrote:
    > Kompilator C++ jest na tyle dobry żeby skompilował np. bibliotekę QT?

    Qt sie kompiluje, nie testowalem dzialania. Open64 uzywa front endu
    gcc (mozna wybrac 4.x lub 3.x, w zaleznosci od tego co jest dostepne w
    systemie). Z kompilowaniem kodu C++ nie powinno byc wiec problemu.

    Andrzej Zawadzki

  • 5. Data: 2009-07-09 12:41:10
    Od: yorgus <y...@t...pl>

    Dnia Sat, 4 Jul 2009 23:32:49 +0000 (UTC), Mariusz Marszałkowski
    <b...@W...gazeta.pl> napisał:

    > Szybszy jest tylko na prockach AMD czy innych też? Kompilator C++ jest na tyle
    > dobry żeby skompilował np. bibliotekę QT?
    >
    > Pozdrawiam

    nie sprawdzalem, na intelu to nie ma sensu bo jest bardzo dobre intel c++

    --
    pozdrawia
    yorgus