  • 11. Data: 2013-08-14 03:31:18
    Temat: Re: [ANKIETA] Jak cz?sto wyzywacie si? od dziwek w pracy?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 14 Aug 2013 00:17:18 +0200, dee <d...@6...eu> wrote:

> [...]
    >Okoliczności: Trójmiasto.
    >Gdy spotykam się z takim słownictwem myślę: wieś, prowincja, potomek
    >chłopa, warszawa, posiadacz VW golfa.
    >Dominujący poziom wykształcenia: Wyższe; Roczniki poniżej circa 2003
    >szybciej osiągają wyższe stanowiska, aktualne roczniki == papier
    >toaletowy (tłumaczenie: "gówno warty" zwłaszcza dla roczników >
    >2005-współczesność).
    >Liczba pracowników: 1000+ lokalnie, x100 globalnie.
    >Opis budynku: duży.
    >Używane w pracy technologie: wszystkie.
    >
    >Pracuję dla największego producenta procesorów na świecie.

    A u mnie jestes w KF

    A.L.

  • 12. Data: 2013-08-14 07:04:50
    Temat: Re: [ANKIETA] Jak często wyzywacie się od dziwek w pracy?
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-08-14 01:47, Roman W pisze:
    > kulturą
    > proporcji
    > niesatysfakcjonujące.
    > potomek
    > 2003
    >
    > No, w końcu jakiś inteligentniejszy troll.

    Zanęta miała potencjał, jednak przesadził. "Wykształceni
    potomkowie szlachty" było niebezpieczne, ale i dawało nadzieję
    na podtrollociąg polityczno-komunistyczny, nie mówiąc o dysonansie
    między taką autocharakterystyką, a stylem wypowiadania się.
    Ostatnie 4 linijki kładą niestety wszystko.

    pzdr
    bartekltg

  • 13. Data: 2013-08-14 08:23:24
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

    > Ale on to nie do Ciebie pisal.

    Nawet se czlowiek nie pozartuje bez pojawiania sie przydupasa.

    To byla z jego strony taka zagrywka socjotechniczna, przewidzial, ze ktos
    zareguje na ta glupawke i mi go wyjmie z KFa. Jak widac ma doswiadczenie.
    Tylko po co mu to?

  • 14. Data: 2013-08-14 08:26:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "dee" <d...@6...eu> napisał w wiadomości

    > Dominujący poziom wykształcenia: Wyższe; Roczniki poniżej circa 2003
    > szybciej osiągają wyższe stanowiska, aktualne roczniki == papier toaletowy
    > (tłumaczenie: "gówno warty" zwłaszcza dla roczników > 2005-współczesność).

    To mlodych tam zatrudniajo. 8 do 10 lat, zdolna mamy dzisiaj mlodziez.

  • 15. Data: 2013-08-14 12:07:47
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Wed, 14 Aug 2013 07:04:50 +0200, bartekltg
    wyrzucił pustą ćwiartkę i oznajmił:

> [...]
    > między taką autocharakterystyką, a stylem wypowiadania się.
    > Ostatnie 4 linijki kładą niestety wszystko.

    Mnie rozłożyło na łopatki "warszawa, VW Golf".

    Pogadajcie sobie z Ghostem. Trollem to on nie jest, intelignetnym
    trollem na pewno.

    --
    Edek

  • 16. Data: 2013-08-14 12:20:18
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Wed, 14 Aug 2013 08:23:24 +0200, Ghost wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

    > Nawet se czlowiek nie pozartuje bez pojawiania sie przydupasa.

    Nie używaj dzidzia słów, których do końca nie rozumiesz. Przydupas?
    LOL...

    > To byla z jego strony taka zagrywka socjotechniczna, przewidzial, ze ktos
    > zareguje na ta glupawke i mi go wyjmie z KFa. Jak widac ma doswiadczenie.
    > Tylko po co mu to?

    Blablabla...

    --
    Edek

  • 17. Data: 2013-08-14 12:42:28
    Od: Edek <e...@g...com>

> [...]

    > Użytkownik "R.e.m.e.K" <g...@d...null> napisał w wiadomości

    > Nawet se czlowiek nie pozartuje bez pojawiania sie przydupasa.

    Ktoś nazywał cię przydupasem a czasami dziwką i powtarzasz jak małpka?

    > To byla z jego strony taka zagrywka socjotechniczna, przewidzial, ze ktos
    > zareguje na ta glupawke i mi go wyjmie z KFa. Jak widac ma doswiadczenie.
    > Tylko po co mu to?

    Doświadczenie. Mhm.

    --
    Edek

  • 18. Data: 2013-08-14 13:00:37
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Tue, 13 Aug 2013 20:16:18 +0100, Bronek Kozicki
    wyrzucił pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > ja codziennie bluzgam na źródła i kolegów którzy je napisali,
    > dwujęzycznie (czyli koledzy rozumieją co najmniej połowę). Przepraszam
    > jak zaczynają się dziwnie patrzeć, co się rzadko zdarza.

    Bluzgać to jedno, określenia typu "srająca k..a" raczej nie padają,
    wszyscy mieliby oczy dość szeroko otwarte. Z drugiej strony w środku
    "dyskusji" padają czasami określenia bardziej wyrafinowane, ale nie
    nazwałbym ich lepszymi.

    > Potem sprawy załatwiam kulturalnie (naprawdę!) przez maila.

    Znajomy kiedyś zrobił odwrotnie: najpierw załatwił sprawę kulturalnie,
    a potem musiał coś powiedzieć więc się pożegnał słowami "do widzenia
    sierściuchy" - a wszyscy oczywiście odpowiedzieli z uśmiechem
    "See ya tomorrow", "take care" - miał swój ubaw :)

    --
    Edek

  • 19. Data: 2013-08-14 13:55:58
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>