  • 21. Data: 2013-08-14 14:31:58
    Temat: Re: [ANKIETA] Jak często wyzywacie się od dziwek w pracy?
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    koleś tuska, a jakże...

  • 22. Data: 2013-08-14 14:32:33
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    aż sobie ten post zapisałem na swojej stronie... bardzo ciekawy MZ.

  • 23. Data: 2013-08-14 14:43:36
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    nie wiem czemu "cfel" nie dopisał, że te POwskie gnoje mają studia i dyplomy
    zaliczone na 6... więc coś tu śmierdzi... i chyba nie ode mnie...

  • 24. Data: 2013-08-14 15:02:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości
    > nie wiem czemu "cfel" nie dopisał, że te POwskie gnoje mają studia i
    > dyplomy zaliczone na 6... więc coś tu śmierdzi... i chyba nie ode mnie...

    przywitaj sie z edziem

  • 25. Data: 2013-08-14 15:03:41
    Temat: Re: [ANKIETA] Jak cz?sto wyzywacie si? od dziwek w pracy?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    A.L. <a...@a...com> wrote:

    > Mozna prosic o nei wyciaganie trolla z KF?

    A.L., z całym szacunkiem, ale przypomnę Ci dwa Twoje posty z wątku obok:

    #v+
    Poki co, to ty go wyciagasz z KFa. Nie wyciagaj. A co inni robie -
    robai co chca. I beda robic. Mozesz ich wsadzic do KFa. KF to jedyna
    twoja wolnosc i mozliwosc wyboru na usenecie
    #v-

    #v+
    A co cie to obchodzi? Wsadz go do KF jak ja zrobilem. A ze inni
    odpowiadaja? Nie musisz brac udzialu w dyskusji
    #v-

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/

  • 26. Data: 2013-08-14 15:16:47
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Wed, 14 Aug 2013 15:02:20 +0200, Ghost wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości
    >
    > przywitaj sie z edziem

    Ghost, zwracam "honor" - masz spore doświadczenie z tego co widzę. Nie
    będę się licytował, ale mam prośbę żebyś najeżdżał na ludzi na kolejnych
    grupach, aż osiągniesz sukces finansowy i kupisz sobie jeszcze lepsze
    sennheisery...

    Tfu! I KF oczywiście.

    --
    Edek

  • 27. Data: 2013-08-14 15:55:10
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    o i angielski dżołk na koniec, widzę, że tu jest ostro... może ghost
    wpadniesz na praca, tam jakoś nie chcą ze mną dyskutować...

  • 28. Data: 2013-08-14 18:09:00
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Wed, 14 Aug 2013 13:03:41 +0000 (UTC), g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) wrote:

> [...]
    >A co cie to obchodzi? Wsadz go do KF jak ja zrobilem. A ze inni
    >odpowiadaja? Nie musisz brac udzialu w dyskusji

    No to tez ja wsadzilem. I wsadzam wyciagajacych trolla z KF

    A.L.

  • 29. Data: 2013-08-14 18:22:49
    Od: Przemek O <p...@o...eu>

    W dniu 2013-08-14 15:03, Adam Wysocki pisze:

> [...]
    > A co cie to obchodzi? Wsadz go do KF jak ja zrobilem. A ze inni
    > odpowiadaja? Nie musisz brac udzialu w dyskusji

    Dlaczego A.L. wyciągasz mi z KFa? :P

    --
    pozdrawiam,
    Przemek O.