  • 31. Data: 2012-05-30 10:41:21
    Temat: Re: Obsługa peryferiów poprzez API (wskazniki do struktury)
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello slawek7,

    Wednesday, May 30, 2012, 6:30:24 AM, you wrote:

    > Ale o co Wam chodzi??????????

    O nadmiar. Znaków zapytania też.

    > Moze o to że kilka razu wrzuciło jedną odpowiedz?

    Samo się nie wrzuciło...

    > czasami zdarza się jak zbyt szubko odswieżę stronę.

    28 minut między pierwszą a ostatnią wrzutką - to ma być za szybkie
    odświeżanie?

    > Nigdy to się Wam nie przytrafiło?

    Nie.

    > Czy Wy na prawdę nie potraficie okazać za grosz zrozumienia????????????

    Oczekujesz zrozumienia ode mnie? Chyba sobie jaja robisz :D

    > Już usuwam.

    Znaczy przyjedziesz do mnie do domu i usuniesz? To już poszło w świat.

    Bądź mężczyzną, weź to na klatę, grzecznie przeproś a nie zachowuj się
    jak http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2012-05-31 22:34:41
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    slawek7 <s...@w...pl> napisał(a):
    > Moze o to że kilka razu wrzuciło jedną odpowiedz? czasami zdarza się
    > jak zbyt szubko odswieżę stronę. Nigdy to się Wam nie przytrafiło?

    Jaką stronę? Ja korzystam z czytnika i niczego nie odświeżam. Jak kliknę
    Wyślij to znika mi okienko pisania wiadomości i nie ma możliwości, żeby coś
    poszło dwa razy.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/