  • 1. Data: 2012-05-25 12:48:25
    Temat: BC-700/900 - tajne skroty
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    czasami sie zdarza, ze aku lezal za dlugo i ladowarka nie chce sama
    "wstac" (zalaczyc ladowania) i trzeba kombinowac: albo na spinaczach
    inne ogniwo, ale na chwile do telefonu bezprzewodowego (jest na AA ale
    na AAA juz nie ma i wtedy problem).

    Czy jest jakis sposob, aby wymusic na ladowarce aby zalaczyla
    ladowanie???? Np jakims tajny skrotem (kombinacja klawiszy i
    przytrzymanie)?

    Znacie tajmna wiedze, czy sie nie da? Wg mnie to jest jeden feler tej
    ladowarki. A czy sa moze jakies podobnej do niej (tez madre i dobre
    ladowarki ) ale ktorym mozna wymusic zalaczenie ladowania?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2012-05-25 13:25:23
    Temat: Re: BC-700/900 - tajne skroty
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adresss,

    Friday, May 25, 2012, 12:48:25 PM, you wrote:

> [...]
    > Czy jest jakis sposob, aby wymusic na ladowarce aby zalaczyla
    > ladowanie???? Np jakims tajny skrotem (kombinacja klawiszy i

    Zostawic w ładowarce na noc. Jeśli akumulator nie jest zniszczony, to
    w końcu "wstanie".

    > Znacie tajmna wiedze, czy sie nie da? Wg mnie to jest jeden feler tej
    > ladowarki. A czy sa moze jakies podobnej do niej (tez madre i dobre
    > ladowarki ) ale ktorym mozna wymusic zalaczenie ladowania?

    Ale po co? tak zniszczone akumulatory się wyrzuca i kupuje nowe.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2012-05-25 13:30:11
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    > Ale po co? tak zniszczone akumulatory się wyrzuca i kupuje nowe.

    Przy dzieciach, które nie pilnują akumulatorów, nie wyrobiłbym na nówki.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2012-05-25 13:35:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PeJot,

    Friday, May 25, 2012, 1:30:11 PM, you wrote:

    > Przy dzieciach, które nie pilnują akumulatorów, nie wyrobiłbym na nówki.

    Kupuj Eneloopy, rozładowuj przed każdym ładowaniem a jak zepsują to
    kolejne z kieszonkowego.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2012-05-25 13:59:23
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    > Kupuj Eneloopy, rozładowuj przed każdym ładowaniem

    Sorry, nie mam czasu i ochoty *pilnować* na okrągło dzieciakom
    akumulatorów w ich sprzęcie. Zdarza się że akumulatory zaliczają zgon i
    da się je reanimować. Żal tak traktować eneloopów, wolę taniochę z Lidla
    na przykład. Swego czasu rzuciłem temat na jakąś grupę dla rodziców i
    okazuje się że sporo ojców ma ten problem i jest on nie do rozwiązania.
    Na szczęście moje dzieciaki wyrosły z elektrozabawek.

    Tym niemniej w domu znalazło by się pewnie ze 30 akumulatorów używanych
    przez rodzinę i naprawdę ciężko to upilnować.

    > a jak zepsują to
    > kolejne z kieszonkowego.

    Eureka: taniej wyjdą jednorazowe baterie.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 6. Data: 2012-05-25 14:08:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PeJot,

    Friday, May 25, 2012, 1:59:23 PM, you wrote:

> [...]
    > akumulatorów w ich sprzęcie. Zdarza się że akumulatory zaliczają zgon i
    > da się je reanimować. Żal tak traktować eneloopów, wolę taniochę z Lidla

    Tanie mięso psy jedzą. Widć, że po prostu nie używałes Eneloopów, bo
    nawet by Ci do glowy porównanie z badziewiem nie przyszło.

    [...]

    > Eureka: taniej wyjdą jednorazowe baterie.

    Nijak nie wychodzą taniej. Chyba, że w porównaniu z akumulatorkami z
    Lidla.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-05-25 14:09:48
    Od: Wojciech Waga <n...@d...pl>

    On 05/25/2012 01:59 PM, PeJot wrote:

> [...]

    Dlaczego?

    NiMH w przeciwieństwie do NiCd nie lubują się w pełnych cyklach.

    Zdarzyło mi się to samo z BC-700 i Eneloopami. Myślałem, że zostały
    wykończone, ale włożenie na kilka sekund do głupiej ładowarki pozwoliło
    BC700 "zobaczyć" je i zacząć ładowanie.

    pozdr.
    w.

  • 8. Data: 2012-05-25 14:55:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Wojciech,

    Friday, May 25, 2012, 2:09:48 PM, you wrote:

    > Dlaczego?

    Żeby dłużej działały.

    > NiMH w przeciwieństwie do NiCd nie lubują się w pełnych cyklach.

    Ależ lubują się. To, ze mają mniejszy efekt pamięciowy tego nie
    zmieniło.

    > Zdarzyło mi się to samo z BC-700 i Eneloopami. Myślałem, że zostały
    > wykończone, ale włożenie na kilka sekund do głupiej ładowarki pozwoliło
    > BC700 "zobaczyć" je i zacząć ładowanie.

    BCteż by zobaczyła, tyle że po znacznie dłuższym czasie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2012-05-25 15:39:36
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    > Widć, że po prostu nie używałes Eneloopów, bo
    > nawet by Ci do glowy porównanie z badziewiem nie przyszło.

    Używam E. od kliku lat i nie widzę sensu ani potrzeby dawania dziecku do
    użytku w latarce czy mp3 AA w cenie 10zł/szt.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2012-05-25 15:57:37
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Używam E. od kliku lat i nie widzę sensu ani potrzeby dawania dziecku do
    > użytku w latarce czy mp3 AA w cenie 10zł/szt.

    Takie drogie to one już nie są. U mnie w sklepie "prawie za rogiem" są po
    6,76 przy 8 szt.
    P.G.