  • 1. Data: 2016-05-06 17:30:30
    Temat: ASB i chłodzenie turbiny
    Od: Nikt <n...@l...localhost>

    Witam,

    na jakiej pozycji powinna być ASB podczas stania na ręcznym i czekaniu
    na schłodzenie turbiny - P czy N?

  • 2. Data: 2016-05-06 20:35:34
    Temat: Re: ASB i chłodzenie turbiny
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu piątek, 6 maja 2016 17:30:32 UTC+2 użytkownik Nikt napisał:
    > Witam,
    >
    > na jakiej pozycji powinna być ASB podczas stania na ręcznym i czekaniu
    > na schłodzenie turbiny - P czy N?

    P bo na N samochód będzie zjeżdzał jak bedzie nierówno.
    Co na turbine nie ma znaczenia ale na Twoją nogę
    która będzie trzymać hamulec już tak

  • 3. Data: 2016-05-06 21:53:26
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 06.05.2016 o 20:35, Bolko pisze:
    > P bo na N samochód będzie zjeżdzał jak bedzie nierówno.

    Patrz wyżej.

    Wątkotwórca nigdzie nie napisał, że ręczny popsuty. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Tomczyk

  • 4. Data: 2016-05-07 08:20:44
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-05-06 o 17:30, Nikt pisze:
    > Witam,
    >
    > na jakiej pozycji powinna być ASB podczas stania na ręcznym i czekaniu
    > na schłodzenie turbiny - P czy N?

    Na "D".

  • 5. Data: 2016-05-14 00:20:51
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu sobota, 7 maja 2016 08:20:34 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

    > Na "D".

    Bo?
    --
    Dman-666

  • 6. Data: 2016-05-14 12:54:59
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-05-14 o 00:20, Dman666 pisze:

    > Bo?
    > --
    > Dman-666

    Dłużej pojeździsz.

  • 7. Data: 2016-05-15 10:28:34
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2016 o 00:20 Dman666 <d...@g...com> pisze:

    > Bo?
    > --
    > Dman-666

    Bo na P i N skrzynia nie jest smarowana i chłodzona. Na zapiętym D możesz
    ją trzymać cały czas.
    Inna sprawa, że jeżdżę dieslami już jakiś czas i nigdy nie chłodziłem
    turbiny na postoju a mimo to auto dożywają u mnie bez remontu sędziwych
    przebiegów.

    TG

  • 8. Data: 2016-05-15 23:19:05
    Od: Dman666 <d...@g...com>

    W dniu niedziela, 15 maja 2016 10:29:11 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Bo na P i N skrzynia nie jest smarowana i chłodzona. Na zapiętym D możesz
    > ją trzymać cały czas.

    Wlasnie o to chodzilo. Ja to wiem, ale brakowalo mi zeby ktos wreszcie napisal a nie
    tylko "bo tak" :-)

    --
    Dman-666