    From: OMSON <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: ASUS A7V problem
    Date: Thu, 07 May 2009 14:59:38 +0200

    Mam problem z płytą ASUS A7V Rev. 1.02. Po włączeniu komputera PC
    Speaker daje jeden dłuższy dźwięk i komputer sie wyłącza zanim zacznie
    wyświetlać jakikolwiek obraz POST etc, przestaje kręcić wiatrakami (to
    zdaje się BIOS AWARD'a - prawdopodobnie błąd pamięci). Podmieniałem
    zasilacz, podmieniałem moduł RAM na kilka innych (normalnie siedzi
    dwustronna 512-stka SDRAM), odłączałem wszystko co sie da, resetowałem
    CMOS (w tym wyjąłem baterie na cała noc). Co można jeszcze? Czyżby MoBo
    zakończyła swój żywot? Jakieś sugestie?

    Pzdr, OMSON