  • 1. Data: 2020-05-26 21:08:08
    Temat: ASUS L3800Ce - RAM
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Zabytkowy laptop jeszcze z LPT i COM, m. in. dlatego
    potrzebny.
    Zgłasza 512MB. Po otwarciu klapki na spodzie 1 slot
    (pisali o dwóch) a w nim 256MB w PC2100S-2533-0-A1.
    Wyjąłem - zgłasza 256MB. Ale gdzie je trzyma, ukryty
    slot czy wlutowane w płytę?
    Chciałbym dołożyć do 1GB (piszą że to max). Najpierw -
    co wyjąć, potem - czym nakarmić?

    Arek

  • 2. Data: 2020-05-26 21:44:07
    Temat: Re: ASUS L3800Ce - RAM
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-05-26 o 21:08, Arek pisze:
> [...]
    > (pisali o dwóch) a w nim 256MB w PC2100S-2533-0-A1.
    > Wyjąłem - zgłasza 256MB. Ale gdzie je trzyma, ukryty

    Też mi mama dała bana na google i wpisać "ASUS L3800C" nie mogę i
    zobaczyć fotki z drugą pamięcią

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2020-05-27 19:49:22
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Irokez napisał(a) w wiadomości: <5ecd7184$0$516$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Też mi mama dała bana na google i wpisać "ASUS L3800C" nie mogę i
    >zobaczyć fotki z drugą pamięcią

    Gdybym znalazł to bym nie pytał. Oczywiście mogłem źle szukać.
    Napisz krótko: cały rozebrać i będzie 2. slot na wierzchu czy
    jakoś inaczej?
    Wygogolowłem opis, że 2 pod klapką (?). Nie ma.
    Niestety w obecnych czasach na tym laptopie nawet wyszukiwanie
    trwa wieki...

    Arek

  • 4. Data: 2020-05-27 20:01:46
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2020-05-27 o 19:49, Arek pisze:
> [...]
    > Wygogolowłem opis, że 2 pod klapką (?). Nie ma.
    > Niestety w obecnych czasach na tym laptopie nawet wyszukiwanie

    Pod klawiaturą. Nawet na jutubie jest.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2020-05-29 01:20:01
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Irokez napisał(a) w wiadomości: <5eceab05$0$557$65785112@news.neostrada.pl>...

    >Pod klawiaturą. Nawet na jutubie jest.

    Mam, ktoś obrazki z rozbierania do wielkiego .pdf-a wsadził.
    A oddzielnie nie domyśliłem się, że jeden z nich to widok
    po zdjęciu klawiatury, zwłaszcza wśród kilkudziesięciu fotek
    zdecydowanie innych modeli. Do YT nie dotarłem ale już nie
    muszę.

    Nie mogli umieścić pamięci w jednym miejscu?

    Arek