  • 1. Data: 2020-05-27 07:34:14
    Temat: Display Port -> HDMI
    Od: A S <a...@e...pl>

    Laptop ma Display Port, TV HDMI. Dużo się dzieje w przejściówkach, urządzeniach.
    Ktoś coś doradzi zanim wydam 50 zl?

    pozdr serd
    --
    A S

  • 2. Data: 2020-05-27 08:37:16
    Temat: Re: Display Port -> HDMI
    Od: "gajowy" <gajowy-maupa-poczta.neostrada.pl>

    > Użytkownik "A S" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Laptop ma Display Port, TV HDMI. Dużo się dzieje w przejściówkach,
    > urządzeniach.
    > Ktoś coś doradzi zanim wydam 50 zl?

    Może kup gotowy kabel?
    https://tinyurl.com/ya3cap5v

    -- --
    pozdrawiam,
    ____________
    gajowy

  • 3. Data: 2020-05-27 09:21:14
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "A S" <a...@e...pl> wrote in message
    > Laptop ma Display Port, TV HDMI. Dużo się dzieje w przejściówkach, urządzeniach.
    > Ktoś coś doradzi zanim wydam 50 zl?

    Powinno grać , to tylko rewire:

    https://allegro.pl/oferta/adapter-display-port-do-hd
    mi-dp-displayport-8422293967

  • 4. Data: 2020-05-27 10:27:46
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj A S, 27 maj 2020 w
    news:5ecdfbdb$0$514$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > Laptop ma Display Port, TV HDMI. Dużo się dzieje w przejściówkach,
    > urządzeniach. Ktoś coś doradzi zanim wydam 50 zl?

    Podobne pytanie, tylko z VGA na HDMI. Widziałem przejściówki - maja takie
    samo złącze jak to w laptopie, czyli żeńskie. Potrzeba kabel z dwoma
    męskimi. Będzie to jakoś działać? Czy trzeba wypróbować różnych 5 zanim
    się uda?

    I rozumiem, że rodzielczość max jaka będzie zależy od układu graficznego
    w laptopie?

  • 5. Data: 2020-05-27 10:35:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ece2482$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    user pueblo pisze tak:

    > Podobne pytanie, tylko z VGA na HDMI.

    https://www.amazon.co.uk/converter-interface-adapter
    -desktop-projector-black/dp/B07K2XHP6N/

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 6. Data: 2020-05-27 10:36:11
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 27/05/2020 09:27, pueblo wrote:
> [...]
    > się uda?
    >
    > I rozumiem, że rozdzielczość max jaka będzie zależy od układu graficznego

    VGA to standard czysto analogowy. HDMI - czysto cyfrowy. Bierna
    przejściówka ani prosty kabel z wtyczką VGA na jednym końcu i HDMI na
    drugim nie ma prawa zadziałać, potrzebny jest aktywny konwerter.
    Rozdzielczość max będzie zależeć od grafy w laptopie *oraz* tego, co
    konwerter jest w stanie obsłużyć.

    Poza tym nie mam żadnego doświadczenia praktycznego z konwerterami i nie
    mogę nic bardziej konkretnie doradzić.

    --
    MF

  • 7. Data: 2020-05-27 10:38:23
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-05-27 o 07:34, A S pisze:
    > Laptop ma Display Port, TV HDMI. Dużo się dzieje w przejściówkach,
    > urządzeniach.
    > Ktoś coś doradzi zanim wydam 50 zl

    Kupiłem najtańszy jaki znalazłem. Taki jak ten (od tego sprzedawcy), ale
    3 m.
    Działa.
    https://allegro.pl/oferta/adapter-konwerter-fullhd-d
    isplayport-dp-do-hdmi-5m-7771677473

    Robert

  • 8. Data: 2020-05-27 14:12:25
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jest problem z przenoszeniem dźwięku.
    Zwykły kabel czy "półaktywna" przejściówka może nie puścić dźwięku z wyjścia DP do
    wejścia HDMI (ale zależy od karty graficznej,
    sterowników, ustawień audiovideo i konkretnego monitora).
    Piszę "półaktywna", bo kupiłem niby aktywną i dźwięk czasem idzie (z jednej karty
    graficznej na monitor EIZO z wbudowanymi
    głośniczkami), a częściej nie idzie (z tej samej karty graficznej na TV Samsung lub z
    innej niemal identycznej karty graficznej na
    tych samych sterownikach na ten sam monitor EIZO).
    Aktywna to około 50 ale nie złotych, lecz dolarów/euro.
    Słyszałem na jakichś forach, że ten idzie:
    www.amazon.com/Accell-HDMI-Active-Adapter-DisplayPor
    t/dp/B01AYQ5APE/
    (bywa że cena okazyjnie spada do $25 + wysyłka).
    Mój niemal identycznie wyglądający a tańszy $6 "New Display Port 1.2 to HDMI 2.0a
    Active Adapter 4k@60Hz Male to Female Convert" z
    eBay (Chiny) jak wyżej pisałem.

    -----

  • 9. Data: 2020-05-28 09:18:10
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj PiteR, 27 maj 2020 w
    news:XnsABCA619A8F5CCPanElektronik@127.0.0.1 napisałeś/aś:

    > in <news:5ece2482$0$507$65785112@news.neostrada.pl>

    > https://www.amazon.co.uk/converter-interface-adapter
    -desktop-projecto
    > r-black/dp/B07K2XHP6N/

    Nie wiem, dlaczego nie zacząłem od allegro - jest tam tego trochę już za
    30 zł.