  • 31. Data: 2006-07-19 07:08:13
    Temat: Re: ATM i Crowley lacza sily w budowie nowej sieci
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Wed, 19 Jul 2006 07:36:07 +0200, użyszkodnik Mateo <m...@i...pl>
    napisał:

    > i pol stron WWW prawie nie chodzi

    chodzi bardzo ladnie wszystko

    > i pasiesz fracuska dojarke

    moja wina że GTSiarzom "maszt się za bardzo bujał", a moje zapytanie w
    sprawie Internetu odbieranego własnymi gratami z ich węzła pozostało
    bez odpowiedzi ???

  • 32. Data: 2006-07-19 07:47:31
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Tomek Kruk napisał(a):

    > chodzi bardzo ladnie wszystko

    kwestia skali odniesienia

    jak dla mnie np otwieranie stron microsyfu z polpaka to porazka roku
    ale zrobilo sie NTG

    --
    Mateo

  • 33. Data: 2006-07-19 08:43:55
    Od: Tomek Kruk <f...@p...pl>

    Wed, 19 Jul 2006 09:47:31 +0200, użyszkodnik Mateo <m...@i...pl>
    napisał:

    > kwestia skali odniesienia
    > jak dla mnie np otwieranie stron microsyfu z polpaka to porazka roku
    > ale zrobilo sie NTG

    to niech se mikrosyf WYKUPI tranzyt do tepenetu albo dostarczy łacza
    do polskich osiedlówek na polskiej prowincji przez te satelity które
    kiedyś planowali wystrzelić

    ja tam klientom ustawiam startowe google.pl które działa dobrze z
    polpaka i dsl-i

  • 34. Data: 2006-07-19 11:26:17
    Od: "Dariusz Bilewicz" <d...@s...pl>

    Użytkownik ""Michał \"Kaczor\" Niemczak"" <k...@N...atn.pl>
    napisał w wiadomości news:e9jeon$foa$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zgrozo!). Przy awarii ich własnych serwerów DNS wysyłają ludzi w teren i
    > sprawdzają dlaczego nagle kilkaset (podejrzewam, że mniej więcej tyle osób
    > dzwoni w godzinach pracy w razie padu DNSów) klientów nie ma netu. W
    > TERENIE! A nie u siebie. Raz czekałem na ich reakcję 8 godzin po czym
    > zadzwoniłem do nich i powiedziałem co im padło. Dziwnym trafem DNSy
    > zaczeły śmigać po 5 minutach. To ma być poważny provider? Ehhh. Dla mnie
    > ta sieć ma gorsze zarządzanie od niejednej "osiedlówki na neo". Tak btw.
    > firma ZETO w Rzeszowie. Obsmaruję już do końca bo mam ich serdecznie dość.

    No po tym co napisałeś to faktycznie nie jeden "operator neonówki" lepiej
    siecią zarządza.
    Tak to jest jak się źle ludzi dobiera do roboty. W normalnej sieci nie
    wyobrażam sobie samoczynnych
    padów czegokolwiek. Co innego jak dobry sąsiad kable przewierci czy piorun
    usmarzy jakiegoś switcha.
    W Rzeszowie naprawdę nie ma nikogo poważnego? ;-) Przeprowadź się do
    Koszalina ;p

    --
    Darek,

  • 35. Data: 2006-07-23 17:26:14
    Od: Paweł 'Róża' Różański <r...@r...onet.pl>

    "Michał \"Kaczor\" Niemczak" wrote:

    > No i dalej twierdzę, że jak za te teoretyczne 256kbps 60 zł to za dużo.

    Ile kosztuje, Twoim zdaniem, neo 256 (z limitami)?

    ps. Tak, zdaję sobie sprawę, bywają tańsze oferty. Albo, raczej, lepsze
    łącza za niewiele większe pieniądze. Istnieje coś takiego jak koszt stały.

  • 36. Data: 2006-07-24 18:09:04
    Od: Komuch <k...@-...pl>

    Dariusz Bilewicz napisał(a):

> [...]
    > usmarzy jakiegoś switcha.
    > W Rzeszowie naprawdę nie ma nikogo poważnego? ;-) Przeprowadź się do

    Nie jest tak źle...

    Akurat jestem na etapie przechodzenia z jednej firmy ... do ZETO właśnie...
    Może uda się uzdrowić troszkę podejście firmy :)

    Co do dostawców internetu, w Rzeszowie jest tego kilka sztuk ... lepsi,
    gorsi i tacy zupełnie do kitu ... no ale nie będę tu robił OT

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2006-07-28 12:15:00
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > Poważna osiedlówka? To coś takiego istnieje? Poważny to był mój provider
    > kiedy kupił druty od telenergo zamieniając polpaki. Potem zrobił się mniej
    > poważny biorąc 60 zł za symetryczne pasmo przycięte do 256kbps. Nie
    > widziałem jeszcze "osiedlówki", która by miała skonstuowaną umowę, że za
    > tyle i tyle kasy dostarczają taki i taki drut. Dla nich poprostu "internet
    > ma być" a jaki, to już inna bajka.

    taaa .... a swistak siedzi i zawija

    Marcin "MrG" Gontarz
    mbx : mrg(at)nowanet.pl | web : www.nowanet.pl
    gsm : 609 33 11 20 | gad : 3864459 | skp : mrgoliat

  • 38. Data: 2006-07-28 12:30:47
    Od: "Marcin Gontarz" <N...@n...pl>

    > Dużo tańsza jest np. radiówka. Duuużo tańsza. Ciekaw jestem, dlaczego co
    > najmniej 3 operatorów oferuje co najmniej 512kbps symetryczne za 40-45 zł?
    > Leci po kosztach? Nie sądzę. Dla tych, którzy by się czepili "to zmień
    > sobie na radiówkę i nie się nie pień" zwracam uwagę tylko na problem, nie
    > pytam o rozwiązania.

    ... to niech napłynie do twojej głowy taka oto informacja:
    Osiedlówki i firmy które dziełą dsla z tepsy który jak wiadomo
    jest niesymetryczny i kosztuje grosze sprzedają go taniej ...
    operatorzy bazujacy na łączach biznesowych symetrycznych z cirem
    i eirem i z czym tam jeszcze chcesz placa za megabit okolo 3 razy
    tyle ile kosztuje megabit w tepsowym dslu ... wiec prosto policzyc
    ze za sensowne lacze bez limitow placi sie wiecej ...

    ... internet internetowi nie rowny .. ja moge sprzedac ludziom
    internet powiedzmy 1 megabit za 30 zl ktory sie bedzie glownie
    opieral na squidzie i wyblokowanym p2p ;-)

    ... tylko nie o to chodzi by robic syf na rynku ...