eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Problem w tym że jakby ofiara spróbowała potrącić albo uderzyć napastnika to by została skazana, takie mamy prawo w PL :)

  • 1. Data: 2013-12-10 09:10:59
    Temat: Problem w tym że jakby ofiara spróbowała potrącić albo uderzyć napastnika to by została skazana, takie mamy prawo w PL :)
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    "Problem w tym że jakby ofiara spróbowała potrącić albo uderzyć
    napastnika to by została skazana, takie mamy prawo w PL :)"

    Czy naprawdę by tak było? Czy jeżeli uciekając przed nim, kiedy wysiadł,
    obtarł bym jego samochód i bez premedytacji zahaczył o jego ciało został
    bym skazany? Bałem się a on mi zasłonił drogę ucieczki!

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2013-12-10 10:47:58
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 09:10:59 UTC+1 użytkownik hisjusz napisał:
> [...]
    >

    > ---
    >
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

    Najlepiej unikać takich sytuacji. Agresywni pierwsi staną się pokarmem w łańcuchu
    pokarmowym ITD, drogówki i straszników. Za moment ich nie będzie na drogach. Sytuacja
    na tyle komfortowa że instytucje się za nich wezmą. Wszystko bezimiennie ze strony
    tych instytucji.

  • 3. Data: 2013-12-10 22:14:08
    Od: Megrims <m...@i...pl>

    On 12/10/2013 09:10 AM, hisjusz wrote:
> [...]
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Bardzo wiele zależy od adwokata i linii obrony. Często jest tak,
    że jeśli się działa w afekcie pod wpływem silnych emocji i zasłania
    niepamięcią wynikającą ze strachu, szoku itp itd. to można wyjść
    z tego w miare OK. Nawet jak zabijesz złodzieja i się odpowienio
    mocno "wystaszysz".

    Ale jeśli zeznasz, że "ja się wysoki sądzie z tą siekierą dwa miesiące
    na chuja czaiłem" to koniec.

  • 4. Data: 2013-12-10 22:31:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Megrims pisze tak:

    > Ale jeśli zeznasz, że "ja się wysoki sądzie z tą siekierą dwa
    > miesiące na chuja czaiłem" to koniec.

    Mnie się widzi, że lolę trzeba mieć ale taką co nie zabije (np wąż
    ogrodowy zbrojony) bo taki ch. wyskakuje pewnie z auta i leci się bić
    i nie zastanawia się jak my czy kogoś uszkodzi.

    Można też zamiast sprzedać mu siekierę atakować jego samochód, wybić
    szyby. Takiego prymitywa to zaboli no i dowód jest.

    Jeśli wziety lekarz pediatra wybije szyby bezrobotnemu dresiarzowi to
    było coś na rzeczy.

    --
    Piter

  • 5. Data: 2013-12-10 22:32:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 10 Dec 2013 22:31:23 +0100 osobnik zwany PiteR napisał:

> [...]
    > szyby. Takiego prymitywa to zaboli no i dowód jest.
    >
    > Jeśli wziety lekarz pediatra wybije szyby bezrobotnemu dresiarzowi to

    owszem. Wandalizm i niszczenie mienia.

    --
    Jeep Grand Cherokee 4.0
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 6. Data: 2013-12-10 22:34:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** masti pisze tak:

    > owszem. Wandalizm i niszczenie mienia.

    Ważne żeby go uwikłać. Oni nie lubią sal sądowych.

    --
    Piter

  • 7. Data: 2013-12-11 14:52:59
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-12-10 22:34, PiteR pisze:

    > Ważne żeby go uwikłać. Oni nie lubią sal sądowych.

    Gorzej jak się okaże że ten z X to prokurator/ sędzią lub syn.

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 8. Data: 2013-12-11 15:32:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** hisjusz pisze tak:

    > Gorzej jak się okaże że ten z X to prokurator/ sędzią lub syn.

    no tak, nie pomyślałem przepraszam panie synie :)

    --
    Piter