  • 1. Data: 2012-01-26 09:47:50
    Temat: Abonament RTV - mamy się cieszyć? ;-))))
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    http://finanse.wp.pl/gid,14186239,galeria.html?T[pag
    e]=1

    Kurde, jaka demagogia ;-). To musi być artykuł sponsorowany
    przez KRRiT żeby pokazać jak to my mamy i tak dobrze że nie
    musimy płacić tauzena rocznie ;-). Tylko autor nie wziął pod
    uwagę:
    1 - zarobków w większości krajów podanych tam za przykłady,
    2 - ilości kanałów publicznej TV i, co ważniejsze,
    atrakcyjności programowej tychże :-).

    A swoją drogą ciekaw jestem jak się ma doliczanie abo RTV z
    rachunkami za prąd do konstytucji? Skoro założenie
    ustawodawcy jest takie, że każdy ma TV (założenie nieuczciwe
    i błędne), to po cholerę nazywać toto abonamentem i
    komplikować sprawę logistycznie, jeśli można po prostu
    dofinansowywać TV z budżetu.

    Robert J

  • 2. Data: 2012-01-26 10:55:06
    Temat: Re: Abonament RTV - mamy się cieszyć? ;-))))
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-26 10:47, Robert_J pisze:
> [...]
    > ma TV (założenie nieuczciwe i błędne), to po cholerę nazywać toto
    > abonamentem i komplikować sprawę logistycznie, jeśli można po prostu

    A co z tysiacami emerytow ktorych nie stac na kupno TV z MPEG4 albo
    dekodera ?

  • 3. Data: 2012-01-26 11:08:11
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 26.01.2012 Zenek <t...@p...pl> napisał/a:

    > A co z tysiacami emerytow ktorych nie stac na kupno TV z MPEG4 albo
    > dekodera ?

    Bez przesady, a stać ich na prąd do 400W rubina? Tą drogą myśląc to
    ani jeden krok w przyszłość nie byłby możliwy - eter nie jest z gumy,
    a kompresja umożliwia jego lepsze użycie.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 4. Data: 2012-01-26 11:51:31
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://finanse.wp.pl/gid,14186239,galeria.html?T[pag
    e]=1

    Pieniędzy, pieniędzy, pieniedzy .....

> [...]
    > 1 - zarobków w większości krajów podanych tam za przykłady,
    > 2 - ilości kanałów publicznej TV i, co ważniejsze, atrakcyjności

    Takie to nasze państwo. Przychody z podatków chce mieć jak na Zachodzie, ale
    jak przyjdzie do wypełniania zobowiązań wobec obywatela to rozkłada ręce i
    mówi, że w Polsce musi być taniej.

> [...]
    > i komplikować sprawę logistycznie, jeśli można po prostu dofinansowywać TV

    Dokładnie, to nie jest abonament, to nie jest nawet podatek od "mania"
    telewizora. To przymusowa składka na utrzymanie TVP.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2012-01-26 12:21:23
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-01-26 12:51, yabba pisze:

    > Dokładnie, to nie jest abonament, to nie jest nawet podatek od "mania"
    > telewizora. To przymusowa składka na utrzymanie TVP.

    Ale o co chodzi? Przecież Tusk obiecał że nie będzie trzeba płacić. A
    jak Tusk obiecuje to obiecuje ;-)

  • 6. Data: 2012-01-26 15:59:51
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-26 12:08, Sergiusz Rozanski pisze:

    > Bez przesady, a stać ich na prąd do 400W rubina? Tą drogą myśląc to
    > ani jeden krok w przyszłość nie byłby możliwy - eter nie jest z gumy,
    > a kompresja umożliwia jego lepsze użycie.

    W polsce jest setki tysiecy gospodarstw ktorych nie stac na kupno nowego
    TV z MPEG4 a nawet glupi dekoder to trzeba wywalic 200zl.

    Ci ludzie pojda wyrejestrowac swoje TV !

  • 7. Data: 2012-01-26 18:19:22
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > W polsce jest setki tysiecy gospodarstw ktorych nie stac
    > na kupno nowego TV z MPEG4 a nawet glupi dekoder to trzeba
    > wywalic 200zl.

    Nie przesadzaj, prosty dekoder kupujesz bez problemu za 80
    zł. I nie demonizuj tak wyłączenia analogu, bo jak
    przechodzono w Polsce z SECAM na PAL to jakoś masowymi
    samobójstwami się to nie objawiło...
    Oczywiście nie namawiam do płacenia abonamentu, żeby ktoś
    sobie tak nie pomyślał ;-))

  • 8. Data: 2012-01-27 08:56:44
    Od: irek <i...@o...pl>

    W dniu Cz 2012-01-26 11:55, Zenek pisze:

    > A co z tysiacami emerytow ktorych nie stac na kupno TV z MPEG4 albo dekodera ?

    A co z tysiącami emerytów których nie stać na kupno audi?

  • 9. Data: 2012-01-27 10:07:46
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 26.01.2012 16:59, Zenek pisze:

    > W polsce jest setki tysiecy gospodarstw ktorych nie stac na kupno nowego
    > TV z MPEG4 a nawet glupi dekoder to trzeba wywalic 200zl.
    >
    > Ci ludzie pojda wyrejestrowac swoje TV !

    a myslisz, że to wystarczy?
    nadal będą mieli odbiorniki, co prawdza za kilkanaście misięcy nie będą
    odbierały, ale nadal to odbiornik.
    więc jak się domyślam - trzeba płacić.
    w budżetówce są podwyżki i premie na które idą miliony.

  • 10. Data: 2012-01-27 10:14:33
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > a myslisz, że to wystarczy?
    > nadal będą mieli odbiorniki, co prawdza za kilkanaście
    > misięcy nie będą
    > odbierały, ale nadal to odbiornik.
    > więc jak się domyślam - trzeba płacić.

    W tym wypadku nie będzie trzeba, ponieważ w ustawie jest
    definicja określająca odbiornik telewizyjny jako urządzenie
    przystosowane do bezpośredniego odbioru sygnału
    telewizyjnego :-). Oczywiście można się czepiać że nadal
    jest przystosowane, tyle że nie ma czego odbierać ;-)