  • 11. Data: 2016-07-26 13:20:57
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:86becaa0-9347-45c0-9180-09df57b79daa@go
    oglegroups.com...
    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 12:22:31 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    >Cena telefonu 750zł minus 89zł(płaciłem jednorazowo to "raty" wyniosą
    >(750-89)/24=27zł

    OK, zasugerowalem sie twoim postem,

    >6zł miesięcznie mają dopłaty za nolimit do stacjonarnych

    No ale to sie 144 zl usklada przez dwa lata :-)

    >No tez nie bardzo. Jak jej zbrakło to 0,5gb to dokupywałem pakiet 1gb
    >i wtedy ledwo stykło. Teraz więcej schodzi bo córka coraz częściej
    >poza domem i mniej >korzysta z wifi a więcej z danych. Obstawiam że
    >te 4GB będzie ok.

    Szczegolnie, jak sie przestanie ograniczac.

    No i dobrze nam tu Pszemol przed laty wiescil - oplata jest za
    internet, reszta uslug gratis :-)

    >Przez 16lat ze dwa razy na coś reklamacje składałem i po mojej myśli
    >załatwiali.

    Chodzilo mi raczej o to, ze wchodzi nowa oferta, nowa koncepcja, i tam
    "sprzedajemy jedynie wysokie abonamenty", reszta niech sp*, chocby do
    taktaka.
    No i tak sie to jakos trzymalo pare miesiecy, a potem sie pojawia inna
    oferta, dobrze mi pasujaca, a mnie sie akurat umowa konczy i trzeba
    przedluzac.

    >Więc niech już jest ten abonament;)

    Tak to ostatnio wychodzi - niby prepaid, a oferta no-limit na miesiac.
    Ale problemu nie ma, co pewien czas sie doladuje - z internetu, z
    banku, z bankomatu ...

    Za to np wiesz, ze nie przyjdzie ci rachunek na 1000 zl :-)

    >Najśmieszniejsze jest że już podczas rozmowy tel mówiłem żeby mi tego
    >nie włączał to mówił że nie ma opcji- włączyć włącza ale podał kod
    >jak to wyłączyć.

    Taki regulamin promocji. Opcja obowiazkowa :-)
    Wylaczyc trzeba samemu.

    J.

  • 12. Data: 2016-07-26 13:44:51
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-26 o 13:14, Kris pisze:
    > Wygląda że masz drożej
    > 110/3= ok37zł
    > Ja w życiu pewnie kilkadziesiąt smsów wysłałem ale córa tyle przez miesiąc wysyła.

    A gdybyś chciał mieć darmowe stacjonarne bez smsów to ile byś płacił?

  • 13. Data: 2016-07-26 13:47:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 13:21:33 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > OK, zasugerowalem sie twoim postem,
    W którym od początku pisałem o ok 20zł miesięcznie za usługi
    > No ale to sie 144 zl usklada przez dwa lata :-)
    Jak ktoś potrzebuje nolimit-. Jak dzwoni sporadycznie to pojedynczo zataryfikują i
    pewnie grosze wyjdzie.
    > Szczegolnie, jak sie przestanie ograniczac.
    A tak pewnie będzie
    > No i dobrze nam tu Pszemol przed laty wiescil - oplata jest za
    A taka ciekawostka- Mamie kupiłem nju z reachunkiem- 20zł nolimit na komórki. Miesiąc
    w miesiąc ponad 3000min Mama wykorzystuje;)

    > Ale problemu nie ma, co pewien czas sie doladuje - z internetu, z
    > banku, z bankomatu ...
    Z nakrętki sprite;)

    > Za to np wiesz, ze nie przyjdzie ci rachunek na 1000 zl :-)

    Przez 16 lat przychodziło tyle ile umówiłem.
    Raz tylko jakieś SMSy że niby w konkursie "era milionera" udział brałem i chcieli cos
    koło 100zł jeśli dobrze pamiętam za to.
    Wymiana meili i po 2-3 tyg przeprosili i w ramach przeprosin z 1miesięcznego
    abonamentu zrezygnowali.
    > Taki regulamin promocji. Opcja obowiazkowa :-)
    > Wylaczyc trzeba samemu.
    No i trudno
    Aha- umowa i załączniki które kurier przyniósł to ładnych kilkadziesiąt stron drobnym
    druczkiem. Gdybym to przy kurierze czytał to już innych przesyłek tego dnia by nie
    doręczył;)

  • 14. Data: 2016-07-26 13:50:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 13:44:54 UTC+2 użytkownik z napisał:

    > A gdybyś chciał mieć darmowe stacjonarne bez smsów to ile byś płacił?
    Za smsy i mmsy dopłaty nie kojarze. Po prostu w ofercie zaproponował.
    Za nolimit stacjonarne dodatkowo 6zł.

  • 15. Data: 2016-07-26 13:50:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-26 o 13:20, J.F. pisze:
    > Za to np wiesz, ze nie przyjdzie ci rachunek na 1000 zl :-)

    I to był dla mnie argument za telefonem na kartę.
    Ale...
    jak będą rejestrowane to oszuści typu pobieraczek będą mogli właściciela
    ścigać komornikiem. Znają jego dane i kropka.

    Dlatego już nie ma dla mnie argumentów za "taktakiem" ;-)

    PS. Jest jeszcze druga strona medalu.
    Abonament nie zdrożeje.
    Wiem. to nie wyobrażalne że usługi drożeją ale się zdarza.

  • 16. Data: 2016-07-26 13:55:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 13:44:54 UTC+2 użytkownik z napisał:
    > A gdybyś chciał mieć darmowe stacjonarne bez smsów to ile byś płacił?
    http://www.t-mobile.pl/oferta/abonament/cat10027.cht
    ml
    A tu ich standardowa oferta bez tel

  • 17. Data: 2016-07-26 14:20:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 10:17:11 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Swoja droga ... chyba na tym stracil.
    Niekoniecznie. Też kwestia jaki abonament wysoki brał
    > Potrzebowal kredytu, czy tylu minut i GB sie w >demobilu nie dostanie za 30 zl bez
    telefonu ?

    W mojej opcji to by było tak:
    (24*49,99)+89zł=1289 zapłaci w czasie umowy
    1200-600(tel)=689
    689/24=28
    Więc miesięcznie 28zł za usługi(tragedii nie ma) no i ma 600zł w łapie.

  • 18. Data: 2016-07-26 16:00:27
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

> [...]

    chcieli cos koło 100zł jeśli dobrze pamiętam za to.
    Wymiana meili i po 2-3 tyg przeprosili i w ramach przeprosin z 1miesięcznego
    ---
    A ja ostatnio zaalarmowany brakiem środków stwierdziłem, że kiedyś nie
    rozłączyłem się.

  • 19. Data: 2016-07-26 16:09:09
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]

    jak będą rejestrowane to oszuści typu pobieraczek będą mogli właściciela
    ścigać komornikiem. Znają jego dane i kropka.
    Nie mogą ponieważ nie podpisali umowy z właścicielem urządzenia mobilnego i
    najpierw muszą znaleźć sprawcę.

  • 20. Data: 2016-07-26 16:47:55
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 26.07.2016 o 09:25, Kris pisze:
    > Bywały tu dyskusje na temat co się bardziej opłaca- abonament czy prepaid
    Zacząłem Ci/Wam pisać rano, ale skasowałem swój list. teraz jednak
    napiszę. Jeśli TOBIE z obliczeń wyszło że się opłaca - super. Mało kto
    się nad tym zastanawia a co dopiero liczy.
    PRepaid ma jednak inne zalety. Zapomnij ko konieczności doładowywania co
    miesiąc. Teraz konta są ważne przez rok, a jak kupujesz doładowanie za
    100 to masz święty spokój. mało tego, dzisiaj kupiłem doładowanie
    30złotowe za 26zł, czyli.... 86%ceny. Ja za rozmowy w sieci płacę 5zł/50
    dni (+1gb). więc tanio. a 90% rozmów to moja sieć. więc jak chcę wygadać
    poza, to "doładowuje" i gadam. niema wała - nie wyjdzie więcej niż 20 na
    miesiąc. a z praktyki wychodzi że dużo mniej. w zasadzie to średnia jest
    ok 5 na miesiąc. ale dajmy na to jade na wczasy (albo do szpitala) i
    rodzina/firma tak mnie gniecie że muszę gadać, więc kupuje "no limit" na
    miesąc za 25zł. Syn ma parcie na smsy poza sieć - 7zł na miesiąc. to
    właśnie ta możliwość modyfikacji, przemawia za prepaidem. A teraz
    jeszcze wychodzi Rzecznik i mówi że za rejestracje są bonusy....
    Również bezpieczeństwo, nawet nie w sensie płatnych smsów, płatnej
    subskrybcji, ale tego że no limit nie chroni przed przypadkowym mmsem,(
    jeśli sa płatne) albo telefonem za granicę, albo na 0-801xxx czy innymi
    dziwnymi numerami.

    ToMasz