  • 21. Data: 2012-02-20 15:14:44
    Temat: Re: Abonament - sprawy techniczne
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Tyle, że to nie miało być _doliczanie_ zainteresowanym, a
    > pobieranie tego podatku od wszystkich, którzy (umowa)
    > korzystają z prądu.
    > ;>

    No wlaśnie :-). I jako takie niezgodne z prawem, logiką i
    czym tam jeszcze kto chce. Sam znam dwie rodziny, które
    telewizora nie mają, a musiałyby płacić :-).

  • 22. Data: 2012-02-20 15:54:36
    Od: SW3 <s...@p...fm>

    Dnia 20-02-2012 o 16:04:14 Bydlę <p...@g...com> napisał(a):

    > Tak, pozwól, że cię zacytuję:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Nawet podkreśliłem. :-)

    Skoro z propozycji zlikwidowania podatku (przekształcenia podatku w
    dobrowolną opłatę) wynika popieranie jego istnienia...

    > Pozwól, że zacytuję:

    > Skoro chce, by więcej osób płaciło podatek, to nie jest jego
    > przeciwnikiem, a orędownikiem.

    Widocznie troszczy się o TVP i chciałby dla niej jak najlepiej ;)
    Ale nie widzę tu (możesz podkreślić?) poparcia dla podatku od posiadania.
    Wydaje się oczywiste, że jeśli chce zakodować TVP, to po to, żeby można
    było zlikwidować abonament w obecnej formie (podatku od odbiornika).
    Chociaż faktycznie, niewykluczone, że rozważa to tylko jako dodatek do
    obecnego systemu.

    --
    SW3
    ----

  • 23. Data: 2012-02-21 14:06:53
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-02-20 13:22, Robert_J pisze:
> [...]

    to tak z innej beczki, ale jakby trochę o legalności rozwiązań "państwa":
    http://pluszak.nowyekran.pl/post/53335,przedsiebiorc
    a-wypowiada-umowe-z-zus

    Wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 24. Data: 2012-02-21 14:35:22
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "crazy bejbi" <t...@n...ma.wcale> napisał w wiadomości

    > to tak z innej beczki, ale jakby trochę o legalności rozwiązań "państwa":
    > http://pluszak.nowyekran.pl/post/53335,przedsiebiorc
    a-wypowiada-umowe-z-zus

    Mój znajomy zastał w skrzynce list wezwanie komornika, że wtedy a wtedy był
    i nikogo nie zastał. No nie zastał bo znajomy przyjeżdza od święta do tego
    domu. Zdziwił się bardzo bo po pierwsze nikomu niczego nie jest winny a po
    drugie adres niby się zgadza ale nie zgadza się nazwisko i imię. Zadzwonił
    czym prędzej do komornika aby ten mu wyjasnił jakim prawem go nachodzi.
    Komornik bezczelnie powiedział że nie ma ochoty z nim wogóle rozmawiać a
    tymbardziej nie ma obowiązku niczego tłumaczyć mając prawomocny wyrok sądu i
    że następnym razem będzie drugie wezwanie a potem wjazd na posesję z asystą
    policji. Co ciekawe zaczął bezczelnie snuć że skoro znajomuy zadzwonił to
    znaczy że w jakiś sposób czuje się odpowiedzialny w toczącej się sprawie!
    Jaja co?
    Co się okazało? Znajomy popytał tu i ówdzie po sąsiadach i w urzędach
    (oczywiście jaja bo to tajemnica wielka i nikt oficjalnie nie chce podać
    takich informacji) i okazało się że sąsiad który już zresztą nie jest
    właścicielem swojej działki i niewiadomo gdzie przebywa, kiedyś, miał
    jakąś działalność w szopie na tej swojej działce. Coś tam se klepał, czy
    przechowywał... nie ważne, miał to u siebie, na działce swojej w szopie. A
    że szopa nie miała numeru to po prostu podał numer posesji domu obok czyli
    znajomego. ZUS podał sprawę zaległych składek za jakieś stare miesiące do
    sądu a sąd bez sprawdzania czegokolwiek podpisał nakaz egzekucji
    komorniczej.
    To są jakieś jaja! Chcieli zupełnie postronnej osobie wjechać na chatę i
    przeprowadzić egzekucję komorniczą na przypadkowo zastanej ruchomości!
    Że ani sąd ani komornik nie weryfikują adresu zarejestrowania działalności z
    danymi osoby rejestrującej? W ten sposób dochodzę znowu do wzniosku że
    prawo w Polsce jest dla krętaczy i złodzieji. Mało tego ustawa o szybkiej
    rejestracji firm niedawno wprowadzona tak naprawdę spowoduje wiele płaczu i
    tragicznych w skutkach najazdów komorników i wierzycieli na nic nie winnych
    ludzi. Można założyć firmę podając adres na gębę.
    Już wiem że następną dz. gosp. zarejestruję na adres Tuska albo jakiegoś
    ministra. Przecież nikt tego nie sprawdza.

  • 25. Data: 2012-02-22 19:03:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-20 16:54:36 +0100, SW3 <s...@p...fm> said:

    > :

    > ze

    > Skoro z propozycji zlikwidowania podatku (przekształcenia podatku w
    > dobrowolną opłatę) wynika popieranie jego istnienia...

    Tak - tak właśnie jest - po co _wprowadzać coś w zamian_ za twór, który
    winien być jak najszybciej zlikwidowany?
    ;>

    > sał .

    > to do
    > Jasną Stronę

    > Widocznie troszczy się o TVP i chciałby dla niej jak najlepiej ;)

    To powinien rozważyć likwidację przymusowych opłat dla bandy nierobów.
    To pomogłoby - nie z wtorku na środę, ale ciągu paru lat mialibyśmy
    już z tego same korzyści.

    > Ale nie widzę tu (możesz podkreślić?) poparcia dla podatku od po siadania.

    Zacytowałem przecież:
    1. ściągalność abonamentu nie jest wszak protestem, a poparciem tej
    chorej idei.
    2. "a pewnie część niepłacących jednak by chyba przeszła na Jasną
    Stronę Mocy" - nie pisz, proszę, że dla ciebie to walka z tym
    podatkiem...

    > Wydaje się oczywiste, że jeśli chce zakodować TVP, to po to, ż eby można
    > było zlikwidować abonament w obecnej formie

    Napisał coś innego.
    ;>

    > Chociaż faktycznie, niewykluczone, że rozważa to tylko jako dodate k do
    > obecnego systemu.

    System chory - trzeba leczyć.
    :-)

    --
    Bydlę

  • 26. Data: 2012-02-29 14:03:37
    Od: "Marcin Rolicki" <m...@g...pl>

    > Z zalozenia ma taka mozliwosc ale politycy nie skorzystaja z tego bo nie
    > podcina sie galezi na ktorej sie siedzi.

    :) Możliwość siania propagandy w skrócie PR od dwóch pierwszych liter jest
    kluczowa. I tak propaganda kliki warszawskich dziennikarzy w TVP dobrze z tego
    żyjących i nie jeden mający oficerskie emerytury agenta (w wieku 38 lat) wraz
    z nomenklaturą rządzącą doprowadziłaby, że

    - Forum,
    - Minęła Dwudziesta,
    - Wiadomości,
    - T. Lis na żywo
    - Polityka przy Kawie,
    - Panorama,
    - Teleexpress,
    - Info Dziennik
    - Gość Poranka
    - Na pierwszym planie
    - spoty wyborcze oraz
    - Celownik
    i parę innych

    byłyby zaraz po kodowaniu bezpłatne. Możliwość siania propagandy z Warszawy i
    dobrego życia z tego jest bezcenna. Dlatego się tego tyle rozmnożyło.