  • 22. Data: 2016-10-15 02:00:48
    Temat: Re: Absurd z rejestracją :]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > amen. nienawidzę biurwokracji.

    Zwłaszcza tego, ze nawet z normalnego człowieka moze idiote zrobic.

    Wczoraj jestesmy na spacerze po obcym miescie - google maps, jakis
    tripadvisor i jechane - wzedzie trafiamy bez najmniejszego problemu.
    W jednym miejscu pyta nas panienka czy wiemy jak trafic do us - odpowiedamy
    ze nie, bo my nie stad. 300 metrów dalej widzimy ze jest Us, ale panienki
    juz nie zeby jej krzyknac.
    Nasz wniosek:
    W erze gugle mapsa panienka spóźnia się na rozmowe o prace, przeprasza, ze
    nie mogła znaleźc, na co urzednik mowi - nadaje się pani, jest pani
    przyjeta...

  • 21. Data: 2016-10-15 02:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No i urzad ma czarno na bialym, ze w dniu xxx pojechales
    > nieubezpieczonym pojazdem na przeglad.
    >
    > Radze sie dogadac z jakims posiadaczem lawety, PJ odpowiedniej
    > kategorii i winietki dla samochodow ciezarowych.
    > Czy winietek juz nie ma ?

    Gdzies wyczytałes ze Hinek nie ma oc?
    Urzednik? ;-P

  • 23. Data: 2016-10-16 19:52:34
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    J.F. w

    > Użytkownik "Hinek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > No i urzad ma czarno na bialym, ze w dniu xxx pojechales
    > nieubezpieczonym pojazdem na przeglad.

    Ciebie coraz bardziej bije w musk...

    O tu Ci sie na oczy rzuciło, za dużo wyciąłeś i problem sam stworzyłeś...

    --
    'Tom N'