  • 1. Data: 2014-08-26 15:57:42
    Temat: Aero2 i newsy
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Jakos od wiosny tzn. od czasu wprowadzenia kapcia spadla ma predkosc
    odzwiezania/ladowania newswow.
    Tez tak macie?
    I czym to moze byc spowodowane?
    Bo chyba w innych sytuacjach predkosc sie nie zmienila...
    --
    TA

  • 2. Data: 2014-08-26 16:20:09
    Temat: Re: Aero2 i newsy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-26 15:57, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > Tez tak macie?
    > I czym to moze byc spowodowane?
    > Bo chyba w innych sytuacjach predkosc sie nie zmienila...

    A jak czytasz i jak zauważyłeś spadek "prędkości odświeżania/ładowania"?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2014-08-26 17:10:23
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 26 Aug 2014 15:57:42 +0200,
    T...@s...in.the.world wrote:

> [...]
    >Tez tak macie?
    >I czym to moze byc spowodowane?
    >Bo chyba w innych sytuacjach predkosc sie nie zmienila...

    Jeśli masz na myśli newsy bez grup binarnych to nic takiego nie
    zauważyłem u siebie, dalej jest jak było. Ani szybciej ani wolniej.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2014-08-26 18:35:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lti52q$tai$1@node2.news.atman.pl>,
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > A jak czytasz i jak zauważyłeś spadek "prędkości odświeżania/ładowania"?

    Uzywam, jak widac, MT-NewsWatchera.
    Odswiezanie listy grup (mam tego w sumie kilkanscie/kilkadziesiat) trwa
    zauwazalnie dluzej. Kiedys 5-10 sekund. Teraz - do 2-5 minut.
    Podobnie - zauwazalnie dluzej - trwa zaciaganie newsow z jednej grupy.
    --
    TA

  • 5. Data: 2014-08-26 18:37:05
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <g...@4...com>,
    dizel <x...@x...xx> wrote:

    > Jeśli masz na myśli newsy bez grup binarnych to nic takiego nie
    > zauważyłem u siebie, dalej jest jak było. Ani szybciej ani wolniej.
    Tak, binarnych nie uzywam.
    Tez na Aero2?
    Dziwne.
    --
    TA

  • 6. Data: 2014-08-26 19:01:33
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 26 Aug 2014 18:37:05 +0200,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >Tak, binarnych nie uzywam.
    >Tez na Aero2?
    >Dziwne.

    Tak aero 2, teraz kilka dni Orange ale na codzień aero 2 i nie widzę
    żadnej różnicy przed i po captcha.
    Może to kwestia serwera news?
    z atmana korzystam.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-08-26 21:31:34
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <8...@4...com>,
    dizel <x...@x...xx> wrote:

    > Tak aero 2, teraz kilka dni Orange ale na codzień aero 2 i nie widzę
    > żadnej różnicy przed i po captcha.
    > Może to kwestia serwera news?
    > z atmana korzystam.
    No, ja tez.
    Teraz i poprzednio.
    --
    TA

  • 8. Data: 2014-08-26 22:07:13
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    T...@s...in.the.world wrote:
    > Jakos od wiosny tzn. od czasu wprowadzenia kapcia spadla ma predkosc
    > odzwiezania/ladowania newswow.

    Nic pod tym względem się nie dzieje z Aero2.

    > I czym to moze byc spowodowane?

    Lokalnym przeciążeniem i związanym z tym wydłużeniem pingów?

    > Bo chyba w innych sytuacjach predkosc sie nie zmienila...

    speedtest (mało miarodajny, ale jak nie ma nic lepszego) twoim
    przyjacielem. Oczywiście dla porównania speedtest wcześniejszy, jak było
    "OK".

    Jakub

  • 9. Data: 2014-08-27 00:12:28
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <53fce8f1$0$3056$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

> [...]
    >
    > speedtest (mało miarodajny, ale jak nie ma nic lepszego) twoim
    > przyjacielem. Oczywiście dla porównania speedtest wcześniejszy, jak było

    No wlasnie http://speedtest.macbidouille.com/ wariuje. Tego tez
    wczesniej nie bylo. Pokazuje predkosci od 0,5 po absurdalne 3,5 Mbit/s
    --
    TA

  • 10. Data: 2014-08-27 08:42:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-27 00:12, T...@s...in.the.world pisze:

    > No wlasnie http://speedtest.macbidouille.com/ wariuje. Tego tez
    > wczesniej nie bylo. Pokazuje predkosci od 0,5 po absurdalne 3,5 Mbit/s

    Pościągaj coś z ftp.atman.pl

    --
    Liwiusz