  • 1. Data: 2014-08-26 15:00:21
    Temat: Apropos wyboru telefonu z Androidem
    Od: atm <...@v...pl>

    Przed chwila otrzymalem powiedomienie, ze dla mojego SGS2 jest
    aktualizacja do wersji 4.4.4 (CM)
    Jesli ktos z roznych przyczyn nie chce zmieniac telefonu co dwa lata a
    chcialby miec aktualny system to wg mnie dobrym pomyslem jest nabywanie
    flagowcow lub telefonow, ktore ciesza sie duza popularnoscia wsrod
    kucharzy; unikanie zas niskobudzetowcow i wersji z plusem, minusem itd.

  • 2. Data: 2014-08-26 15:24:28
    Temat: Re: Apropos wyboru telefonu z Androidem
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" 53fc84f0$0$3061$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > flagowcow lub telefonow, ktore ciesza sie duza popularnoscia wsrod kucharzy;
    unikanie zas niskobudzetowcow i wersji z plusem,

    () Sprzętu (stale rozwijającego się) nie apgrejdujesz.
    () Jaką zaletę ma 4.4.4 względem 4.2.2?

    Mam z jednej strony WXP -- i nie tęsknię do wyższych.
    Zaś z innej -- mnie Android na SGAce (2.coś) odpowiadał.

    Wg mnie flagowce górują nad niskim budżetem głównie superamoledami.

    Niebawem wokoło będzie wszędzie LTE -- tego w starych flagowcach nie ma.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-08-26 15:43:57
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-26 15:24, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "atm" 53fc84f0$0$3061$6...@n...neostrada.pl

    > () Sprzętu (stale rozwijającego się) nie apgrejdujesz.

    1. Hmmm, no to raczej oczywiste?
    2. Telefony obecnie osiagnely poziom PCtow w tym sensie, ze mocy jest az
    nadto. Baaa, nawet stary jak na te dziwne czasy SGS2 do moich celow
    spokojnie daje rade.

    > () Jaką zaletę ma 4.4.4 względem 4.2.2?

    Nie sprawdzalem.

    > Mam z jednej strony WXP -- i nie tęsknię do wyższych.
    > Zaś z innej -- mnie Android na SGAce (2.coś) odpowiadał.

    Wersja 4 przyniosla podobno sporo optymalizacji i mniejsze wymogi
    odnosnie pamieci. Wczesniejsze wersje mialy tez dziury, ktorych Google
    czy producenci nie byli laskawi zalatac.
    Przejrzyj w sieci info, jest troche dodatkowych rzeczy.

    > Wg mnie flagowce górują nad niskim budżetem głównie superamoledami.

    Dochodzi lepszy aparat, szybszy procesor, wiecej pamieci.
    Wielu producentow w niskobudzetowcach nadal pakuje 5xx czy 7xxMB na
    dziendobry fundujac nabywcy "chwile zamyslenia".

    > Niebawem wokoło będzie wszędzie LTE -- tego w starych flagowcach nie ma.

    Niech operatorzy zaoferuja w miescie sprawnie dzialajace HSDPA i bee
    bardzo zadowolony, zbyt czesto predkosc spada sporo ponizej tego protokolu.

  • 4. Data: 2014-08-26 15:49:13
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > "atm" 53fc84f0$0$3061$6...@n...neostrada.pl

    > () Jaką zaletę ma 4.4.4 względem 4.2.2?

    Nie wiem jakie zalety ale na pewno ma wadę polegającą na tym że nie
    można przenosić aplikacji z pamięci telefonu/tabletu na kartę SD.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-08-26 16:19:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Aug 2014 15:00:21 +0200, atm <...@v...pl> wrote:
    > Jesli ktos z roznych przyczyn nie chce zmieniac telefonu co dwa
    lata a

    Po dwóch latach zacznie szfankować, wyrosną mu wąsy rohs itp. Bym
    dłuższych planów życiowych z współczesną elektroniką konsumencką nie
    robił. Mój 3 letni sgs2, po 3 latach właśnie zaczął fochy stroić. I
    to nie z powodu softu.

    --
    Marek

  • 6. Data: 2014-08-26 16:41:17
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-26 16:19, Marek wrote:
> [...]
    > dłuższych planów życiowych z współczesną elektroniką konsumencką nie
    > robił. Mój 3 letni sgs2, po 3 latach właśnie zaczął fochy stroić. I to

    Moj wciaz sie trzyma jak nowy i chyba bede go trzymal tak dlugo az cos
    sie na dobre nie sypnie.

  • 7. Data: 2014-08-26 16:44:23
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Tue, 26 Aug 2014 15:49:13 +0200, Chris <a...@g...pl> wrote:

    >Nie wiem jakie zalety ale na pewno ma wadę polegającą na tym że nie
    >można przenosić aplikacji z pamięci telefonu/tabletu na kartę SD.

    Przeciez to mozna od zawsze...

    A.L.

  • 8. Data: 2014-08-26 18:16:31
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    > robił. Mój 3 letni sgs2, po 3 latach właśnie zaczął fochy stroić. I to nie z powodu

    Smutne...

    Apple montuje swoje iPhone w Chinach, pewnie lutują go samym ołowiem bo od
    ponad trzech lat działa bez zastrzeżeń!

  • 9. Data: 2014-08-26 18:16:32
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    > Niebawem wokoło będzie wszędzie LTE -- tego w starych flagowcach nie ma.

    Niebawem?? !!! :-) Od ponad roku używamy z powodzeniem...

  • 10. Data: 2014-08-26 19:24:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 26 Aug 2014 16:16:31 +0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Apple montuje swoje iPhone w Chinach, pewnie lutują go samym
    ołowiem bo od
    > ponad trzech lat działa bez zastrzeżeń!

    Ile razy go w wodzie utopiłeś? Bo ja swój dwa razy.

    --
    Marek