  • 1. Data: 2010-12-07 00:49:34
    Temat: Akumulator do Sprintera
    Od: <s...@a...pl>

    Jaka jest zalecana przez Mercedesa pojemność akumulatora do Mercedesa Sprintera
    2.9 TDI (212D)? Przewaliłem już dziesiątki stron w necie, ale nic nie znalazłem
    :(

  • 2. Data: 2010-12-07 09:13:17
    Temat: Re: Akumulator do Sprintera
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    http://sprinter.czesci-mercedes.net.pl/akumulator/

    ale tam jest kilka roznych rozmiarow
    zmierz jaki masz u siebie i szukaj po prostu po gabarytach a zamontuj mocny
    dobrej marki to bedziesz mial spokoj

  • 3. Data: 2010-12-07 09:22:39
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Jaka jest zalecana przez Mercedesa pojemność akumulatora do Mercedesa
    > Sprintera 2.9 TDI (212D)? Przewaliłem już dziesiątki stron w necie, ale
    > nic nie znalazłem

    słabo szukasz, mnie wychodzi, że były (pewnie w zależności od wyposażenia)
    trzy rodzaje akumulatorów,
    74Ah, 95Ah i 100Ah, z prawym plusem, wymiary większych to 353x175x190,

    brat

  • 4. Data: 2010-12-07 09:57:15
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Jaka jest zalecana przez Mercedesa pojemność akumulatora do Mercedesa
    > Sprintera 2.9 TDI (212D)? Przewaliłem już dziesiątki stron w necie, ale
    > nic nie znalazłem :(

    www.varta.pl

    Jest wszystko