  • 1. Data: 2019-03-07 20:05:35
    Temat: Akumulator do iPhone SE i iPhone 5S
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy te dwa modele telefonów używają tego samego aku??
    Innymi słowy, kupiłem aku do SE a chciałbym go użyć 5S.

  • 2. Data: 2019-03-07 20:34:50
    Temat: Re: Akumulator do iPhone SE i iPhone 5S
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Czy te dwa modele telefonów używają tego samego aku??
    >Innymi słowy, kupiłem aku do SE a chciałbym go użyć 5S.

    Skoro to taka amazing technologia, to wsadz i zobacz co napisze :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-03-10 20:04:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Skoro to taka amazing technologia, to wsadz i zobacz co napisze :-)

    Myślę, że nie przemyślałeś tej rady :-)
    Gdyby się dało "wsadzić" i iPhone się włączył i coś napisał,
    to znaczy że aku pasuje, nie? Ja sobie myślę, że wtyczka
    może być inna, rozmiar inny, itp, itd...

  • 4. Data: 2019-03-10 21:45:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Mar 2019 14:04:02 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Myślę, że nie przemyślałeś tej rady :-)
    > Gdyby się dało "wsadzić" i iPhone się włączył i coś napisał,
    > to znaczy że aku pasuje, nie?

    Ale moze by napisal, ze mu nie pasuje :-)

    Taki dell laptop potrafi napisac, ze zasilacz jest nieodpowiedni.

    > Ja sobie myślę, że wtyczka
    > może być inna, rozmiar inny, itp, itd...

    No to chyba trzeba uwierzyc Jobsowi - skoro inna wtyczka, to znaczy,
    ze sie nie nadaje :-)

    J.

  • 5. Data: 2019-03-11 02:42:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-10, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale moze by napisal, ze mu nie pasuje :-)
    >
    > Taki dell laptop potrafi napisac, ze zasilacz jest nieodpowiedni.

    A jaki jest wybredny jeśli chodzi o akumulatory...

    > No to chyba trzeba uwierzyc Jobsowi - skoro inna wtyczka, to znaczy,
    > ze sie nie nadaje :-)

    Pszemol, serio? 2 min szukania...
    https://www.etradesupply.com/blog/iphone-se-full-tea
    r-comparison-iphone-5s-etrade-supply/
    https://arstechnica.com/gadgets/2016/04/ifixit-the-i
    phone-se-and-iphone-5s-share-many-identical-parts/

    One major exception is the battery, which uses a different connector
    than the one in the 5S--you'll need to buy a SE-specific battery to
    repair the SE, and you can't give your 5S a minor battery boost by
    replacing its 1560mAh battery with the SE's 1624mAh version (it's only a
    four percent increase--you'll live).

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2019-03-11 04:54:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marcin Debowski" <a...@I...zoho.com> wrote in message

    > A jaki jest wybredny jeśli chodzi o akumulatory...

    W przypadku gdyby iPhone "odrzucił" aku to nie miałby czym napisać po
    ekranie bo przecież energię do tego czerpać miałby z odrzuconego aku.

> [...]
    > repair the SE, and you can't give your 5S a minor battery boost by
    > replacing its 1560mAh battery with the SE's 1624mAh version (it's only a

    Tak, ja porównywałem wcześniej numery "part number" dla baterii do 5S i SE w
    różnych sklepach i tak, są różnice.

  • 7. Data: 2019-03-11 05:15:08
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-03-11, Pszemol <P...@P...com> wrote:

    > W przypadku gdyby iPhone "odrzucił" aku to nie miałby czym napisać po
    > ekranie bo przecież energię do tego czerpać miałby z odrzuconego aku.

    Dell nie odrzuca. Sopojnie, z klasą, mówi, że aku jest be (nie może
    rozpoznać) i odmawia ładowania. Ale spokojnie ssie, aż ją opróżni.
    Nadziałem się tak przy Studio M1530.

    > Tak, ja porównywałem wcześniej numery "part number" dla baterii do 5S i SE w
    > różnych sklepach i tak, są różnice.

    Patrząc na tę wtyczkę i ten kabel i cenę takiego "generic" aku, to ja
    bym się w cięcie i lutowanie nie bawił.

    --
    Marcin