  • Data: 2018-03-25 19:58:35
    Temat: Akumulator zimą.
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Ja nie wyjmuje bo to bez sensu - jak akumulator jest sprawny to zima mu nie
    zaszkodzi, jak kiepski to kup nowy. Od 4 lat zimuje fz600 w blaszaku a ostatnia zimę
    spędził na zewnątrz bi mnie zastała kiepska pogoda 100 km od domu a ja zdrowie cenie
    bardziej niż motocykl, zostawiłem u znajomej na podwórku. Dzisiaj z ciekawości
    podjechałem, przekręciłem zapłon i silnik odpalił jakby dopiero co z trasy wrócił.