  • 11. Data: 2019-03-11 16:18:29
    Temat: Re: Ale nas jeb** (dyskryminują)
    Od: Peter <p...@o...pl>

    > to nie jest dyskryminacja, tylko oferta prywatnej firmy dostosowana do
    > możliwości finansowych lokalnego klienta. Jeśli powstanie jakiekolwiek
    > prawo nakazujące firmie cokolwiek, to prawdopodobnie doprowadzi to do
    > sytuacji w której ta firma całkowicie przestanie obsługiwać taki rynek.
    > Dokładnie tak było w socjaliźmie. Nie było salonów forda w PRL, choć
    > fordy u nas jeździły.
    > ToMasz

    zapomniałem dodać że na wszystkich stronach podstawowa wersja kosztuje
    mniej więcej tyle samo 15.500 euro tj 67tys

    a wracając do innych produktów jak proszki płyny itd które różnią się
    jakościowo u nas a ceny sa takie same!, czyli rżną nas na kasie!

    i dodam że fordecosport produkowany jest w Rumunii czyli my mamy najbliżej

  • 12. Data: 2019-03-19 18:16:25
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-10 o 08:53, Peter pisze:
> [...]
    > ale również na samochodach.
    > Chciałem kupić forda, nowy, podstawowa wersja, oto różnice między krajami:
    >
    > ford.pl:
    > tylko 5 kolorów w podstawowej wersji
    > relingi i alufelgi tylko w pakiecie
    > na tym koniec możliwości
    >
    > ford.de:
    > 12 kolorów do wyboru w podstawowej wersji
    > relingi można dodać 200E
    > alufelgi można dodać 600E
    > czujniki parkowania można dodać 250E
    > wiele innych opcji można dodać
    >
    > ford.it:
    > 12 kolorów do wyboru w podstawowej wersji

    Krążyła po forum plotka, że kupując w Polsce Volfswagena można zamówić
    kolor z palety niedostępnej w Polsce, a dostępnej w RFNie, czyli
    znacznie szerszej. Wystarczy się upomnieć. A jaki diler powie "nie da
    się", to udać się do innego dilera.
    Inna sprawa, że te lakiery dostępne w RFNie, a oficjalnie niedostępne w
    Polsce mają ceny zaporowe.