  • 1. Data: 2019-03-09 23:08:25
    Temat: Frog nam się kończy
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a6b

    Nie jest Wam przykro?

  • 2. Data: 2019-03-10 07:54:07
    Temat: Re: Frog nam się kończy
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-09 o 23:08, kk pisze:

    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a6b
    >
    > Nie jest Wam przykro?

    Frog, czyli Robert N. lubi też latać awionetkami. Ciekawe, czy zakaz
    obejmuje też statki powietrzne? Byłoby przykro, gdyby nad Bielanami,
    Żoliborzem, Młocinami i wychodnią częścią Puszczy Kampinoskiej zaległa
    nagle cisza.

  • 3. Data: 2019-03-10 09:05:03
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-03-10 07:54, Poldek wrote:

> [...]
    > obejmuje też statki powietrzne? Byłoby przykro, gdyby nad Bielanami,
    > Żoliborzem, Młocinami i wychodnią częścią Puszczy Kampinoskiej zaległa

    Tym bardziej powinno Wam być przykro

    :-)

  • 4. Data: 2019-03-10 23:08:16
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-10 o 09:05, kk pisze:

    > Tym bardziej powinno Wam być przykro

    Teraz sprawdziłem - wychodzi, że ma orzeczony zakaz prowadzenia pojazdów
    mechanicznych (a nie pojazdów określonej kategorii). Czyli obejmuje to
    także właśnie awionetki, którymi lubi się chwalić, motorówki, skutery
    wodne. Nie wiem, jak z rowerem.

  • 5. Data: 2019-03-10 23:17:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Mar 2019 23:08:16 +0100, Poldek napisał(a):

    > Teraz sprawdziłem - wychodzi, że ma orzeczony zakaz prowadzenia pojazdów
    > mechanicznych (a nie pojazdów określonej kategorii). Czyli obejmuje to
    > także właśnie awionetki, którymi lubi się chwalić, motorówki, skutery

    Hm, pojazdy.

    > wodne. Nie wiem, jak z rowerem.

    mechanicznych, czyli napedzanych silnikami a nie miesniami czlowieka.

    Precyzyjnej definicji obecnie nie ma, ale watpliwosci sady raczej nie
    maja.
    Pozostaje kwestia rowerow i hulajnog elektrycznych, zaglowek i
    szybowcow.

    J.

  • 6. Data: 2019-03-11 09:30:34
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-03-10 o 23:17, J.F. pisze:

    > Hm, pojazdy.

    "Tytułem przykładowego wyliczenia pojazdami mechanicznymi są samochody,
    maszyny rolnicze, wózki widłowe, motocykle, skutery (niezależnie od
    pojemności skokowej silnika), tramwaje, trolejbusy, lokomotywy kolejowe,
    samoloty, helikoptery, statki wodne, motorówki."
    http://jazdapopijanemu.pl/witaj-swiecie/

    Czyli zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych obejmuje także zakaz
    kierowania dronem, który jest statkiem powietrznym.

    Sądzę, że z napędzanych silnikiem zakaz nie obejmuje np. zdalnie
    sterowanych modeli samochodów.

  • 7. Data: 2019-03-11 09:57:08
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-03-09 o 23:08, kk pisze:
    > http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a6b
    >
    > Nie jest Wam przykro?

    A kto on jest, ten Frog?

  • 8. Data: 2019-03-11 09:57:51
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-03-11 o 09:57, robot pisze:

    > A kto on jest, ten Frog?

    Albo co mam wpisać na jutubiue?

  • 9. Data: 2019-03-11 10:29:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 11 Mar 2019 09:57:51 +0100, robot napisał(a):

    > Albo co mam wpisać na jutubiue?

    "Debil za kierownicą"

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2019-03-11 11:07:49
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2019-03-11 o 10:29, Maciek pisze:
    > "Debil za kierownicą"

    Wpisałem. Ale zgodnie z oczekiwaniami nie pokazało Frog.