  • 1. Data: 2011-12-28 18:43:22
    Temat: Alfa 147 i "szukanie" biegow
    Od: ArekM <a...@j...com>

    Witam!

    Mialem okazje przejechac sie dzis Alfą 147 z 2001 roku, 1.6 benzyna.
    Zastanawiala mnie jedna rzecz. W aucie musiałem "szukac" biegów zeby je
    wrzucac. Niby z 1 na dwa dało sie spokojnie wrzucac. Natomiast między 2
    i 3 bylo juz szukanie. To samo miedzy 4 a 5. Troche to bylo dziwne, ale
    wlasciciel twierdzil, ze to normalne w tych autach. Miał racje?

    --
    Pzdr
    E90

  • 2. Data: 2011-12-28 22:06:50
    Temat: Re: Alfa 147 i "szukanie" biegow
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Użytkownik "ArekM" <a...@j...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > 3 bylo juz szukanie. To samo miedzy 4 a 5. Troche to bylo dziwne, ale
    > wlasciciel twierdzil, ze to normalne w tych autach. Miał racje?

    Miał rację polskiego handlarza samochodów.

  • 3. Data: 2011-12-29 03:20:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin ArekM

> [...]
    > i 3 bylo juz szukanie. To samo miedzy 4 a 5. Troche to bylo dziwne, ale
    > wlasciciel twierdzil, ze to normalne w tych autach. Miał racje?

    Normalne to jest może w trzydziestoletnim Ikarusie.