  • 11. Data: 2019-09-12 00:21:03
    Temat: Re: Algorytm skręcania w prawo
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2019-09-11 o 17:18, s...@g...com pisze:

    rozdrabialem sie na wiecej szczegolow. Jak tam jest tez przejscie dla
    pieszych to trzeba dodac punkty przed #1.

    Nie musi być przejścia dla pieszych. Skręcając, czy to w prawo, czy to w
    lewo kierujący pojazdem ma obowiązek ustąpić pierwszeństwa pieszemu,
    który przechodzi przez jezdnię. Jeśli nie ma tam przejścia dla pieszych,
    to też ma ustąpić pieszemu. Kiedyś to było na kursach. Teraz, to nie
    wiem, bo dawno nie brałem udziału w takim kursie.

  • 12. Data: 2019-09-12 12:16:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 11 września 2019 10:23:59 UTC-5 użytkownik J.F. napisał:

    >IMHO - trzeba. Nie ironicznie. To jest durne. No, albo przerobic
    >skrzyzowanie zeby nie bylo jak jest i zeby wymuszalo ustapienie
    >pierwszenstwa.

    No ale jak zmienic zarzad ulic ? :-)

    Tu akurat mamy kumulacje:
    -pułapka przepisowo/znakowa,
    -ogolnie niewyrazna sytuacja,
    -zywoplot zaslaniajacy rowerzystow,

    No coz, na razie - musimy my w samochodach nauczyc sie zwracac uwage
    na te przejazdy.

    J.

  • 13. Data: 2019-09-12 12:22:44
    Od: p...@g...com

    --No coz, na razie - musimy my w samochodach nauczyc sie zwracac uwage
    na te przejazdy.

    popatrz sobie na street view, pojawila sie tabliczka *nie dotyczy rowerow* wiec jest
    niewielka szansa ze melepety rozpoczną proces myślowy na temat: rower ? jaki rower ?
    o qrwa rower ! :-)

  • 14. Data: 2019-09-12 13:16:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...

> [...]

    >rowerow* wiec jest niewielka szansa ze melepety rozpoczną proces
    >myślowy na temat: rower ? jaki rower ? o qrwa rower ! :-)

    Kolejna zagadka z przepisow ? Chyba nie tego nam potrzeba.

    No i melepety to tam zwolnia i moze zahamuja, problem dotyczy
    szybszych :-)

    J.

  • 15. Data: 2019-09-12 14:38:07
    Od: p...@g...com

    --Kolejna zagadka z przepisow ? Chyba nie tego nam potrzeba.

    no to czekamy na (nieabsurdalna) propozycje :-)

  • 16. Data: 2019-09-12 15:07:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--Kolejna zagadka z przepisow ? Chyba nie tego nam potrzeba.
    >no to czekamy na (nieabsurdalna) propozycje :-)

    Skasowac pierwszenstwo rowerzysty na przejezdzie.

    J.

  • 17. Data: 2019-09-12 20:18:57
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-09-2019 o 15:07, J.F. pisze:
    > Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Skasowac pierwszenstwo rowerzysty na przejezdzie.

    Nie trzeba.
    Wystarczy postawić przed przejściem znak "koniec drogi dla rowerów" i
    przywrócić ją po drugiej stronie jezdni.
    Trzeba tylko chcieć.

  • 18. Data: 2019-09-13 08:03:18
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-09-12 o 20:18, Cavallino pisze:
> [...]
    > Wystarczy postawić przed przejściem znak "koniec drogi dla rowerów" i
    > przywrócić ją po drugiej stronie jezdni.

    Tak, za mało mamy znaków ;)

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2019-09-13 08:22:37
    Od: p...@g...com

    --Tak, za mało mamy znaków ;)

    ja bym zdjął D1 i zmusił melepety do myślenia albo jeszcze lepiej dal D2 :-)

  • 20. Data: 2019-09-13 16:17:52
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-09-2019 o 08:03, Miroo pisze:

    > Tak, za mało mamy znaków ;)

    Ale przynajmniej nie wymaga interwencji (p)osłów na których bym nie liczył.